خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با‌ ایلنا

نیکخواه بهرامی: نام پاویسویچ را نشنیده‌ بودم/ جلسه‌ام با دولو ربطی به مربی تیم‌ملی نداشت

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه جلسه‌اش با سرپرست فدراسیون ربطی به انتخاب سرمربی تیم‌ملی نداشته، تصریح کرد تاکنون نامی از لوکا پاویسویچ نشنیده است.

صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: چند روز پیش آقای دولو از من خواست به دفترش در فدراسیون بسکتبال بروم و من هم با کمال‌میل قبول کردم و برای شرکت در جلسه‌مشترک با وی به فدراسیون رفتم.

وی افزود: آن جلسه مربوط به بررسی وضعیت‌بسکتبال باشگاهی و ملی ایران بود و ربطی به انتخاب سرمربی تیم‌ملی نداشت. البته حرف انتخاب سرمربی تیم‌ملی بسکتبال هم به میان آمد اما من نظری در‌باره این موضوع نداشتم.

نیکخواه‌بهرامی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه  با  لوکا پاویسویچ سرمربی انتخاب شده تیم‌ملی بسکتبال ایران آشنایی دارید؟ توضیح داد: من تا لحظه‌ای که خبردار شدم پاویسویچ سرمربی تیم‌ملی ایران شده، نام او را نشنیده بودم، ضمن این‌که من شناخت زیادی از مربیان خارجی ندارم.

بازیکن تیم‌ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: مربیان سرشناس بسکتبال را مانند اوبرادوویچ(سرمربی تیم بسکتبال فنرباغچه) همه می‌شناسند اما من اصلاً نامی از پاویسویچ نشنیده بودم و به تازگی چیزهایی درباره وی و کارنامه‌ مربیگری‌اش به گوشم خورده است.

کد خبر : ۲۷۲۴۸۳