خبرگزاری کار ایران

یادش را گرامی خواهیم داشت

نژادفلاح: رد پای عزیز اصلی در تاریخ فوتبال‌ایران ماندگار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۳۷

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت عزیز اصلی دروازه بان پرافتخار پرسپولیس و فوتبال ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح در پی درگذشت عزیز اصلی دروازه بان سابق پرسپولیس پیام تسلیتی را در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد. متن پیام نژادفلاح به شرح ذیل است: شنیدن خبر درگذشت عزیز اصلی دروازه‌بان نام‌دار باشگاه‌پرسپولیس و فوتبال کشورمان همه را متاثر کرد. زنده یاد عزیز اصلی از جمله بازیکنان پرافتخار فوتبال کشورمان بود که از شاهین به پرسپولیس کوچ کرد و در شکل گیری این باشگاه بزرگ ومردمی نقش آفرین بود.

خاطره افتخار آفرینی‌های وی در فوتبال‌ایران هرگز از یادها نخواهد رفت. این بزرگ مرد فوتبال کشورمان خاطرات زیادی را از خود برجای گذاشته و رد پای وی در تاریخ فوتبال کشورمان ماندگار خواهد بود. عزیز اصلی به گواه همه اهالی فوتبال و بزرگان پرسپولیس دروازه بان توانمند، شجاع و باغیرتی بود که افتخارآفرینی های زیادی را با پیراهن سرخ رنگ پرسپولیس رقم زد و طاقت نداشت حق تیمش پایمال شود. بر حسب وظیفه فقدان این دروازه بان سرشناس و نام دار باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران را به خانواده داغدارشان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند متعال مسئلت دارم. درگذشت عزیز اصلی همه پیشکسوتان و اهالی خانواده بزرگ پرسپولیس را سوگوار و غمگین کرده است.

 

این مصیبت را به همه پیشکسوتان پرسپولیس و به ویژه همبازیان عزیزشان تسلیت عرض می کنم و همچنین مراتب ابراز همدردی خود با هواداران پرسپولیس را اعلام داشته و از خداوند متعال غفران الهی را برای این عزیز از دست رفته مسئلت دارم.

 

باشگاه پرسپولیس همواره قدردان بزرگانی چون عزیز اصلی بوده و برحسب وظیفه یاد و خاطره این گلر با تعصب و افتخار آفرین را با برگزاری دیدارهای نمادین گرامی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز