خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در لیگ‌برتر

رضایی: همدلی و انسجام‌تیمی، رمز قهرمانی ما بود/ بازی فینال برای ما حیاتی بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۲۸

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار همدلی و انسجام تیمی را رمز قهرمانی تیم خود دانست.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی پس از پایان بازی با بیان این مطلب گفت: بازی فینال برای ما بسیار حیاتی بود که خوشبختانه با همدلی و انسجام تیمی بازیکنان و توجهات‌ویژه اسپانسر مالی توانستیم به مقام  قهرمانی لیگ برتر والیبال‌نشسته باشگاه‌های کشور دست یابیم.

وی با بیان اینکه تیم گسترش‌فولاد تبریز از تیم‌های قدرتمند و پرمهره لیگ‌برتر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در حقیقت دیدار بین تیم‌های ثامن‌الحجج(ع) و گسترش‌فولاد تبریز نوعی آزمایش بازیکنان تیم ملی بود و خوشبختانه در این دیدار بازیکنان توانایی‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و تیم ملی والیبال‌نشسته کشور حضور بازیکنان با انگیزه و قدرتمند در لیگ‌برتر را نوید خوبی برای پشتوانه تیم ملی والیبال نشسته ایران دانست .

رضایی ادامه داد:  در این دیدار(فینال) به قدرت و استعداد بازیکنان خوب و برتر کشورمان افتخار کردیم و این برد در حقیقت تمرین خوبی برای بازیکنان تیم ملی بود.

در پایان مسابقات لیگ‌برتر والیبال‌نشسته باشگاه‌های کشور تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و شهرداری‌ارومیه نیز به ترتیب نایب قهرمانی و مقام سوم لیگ‌برتر را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز