خبرگزاری کار ایران

استرس را با همدلی دور می‌کنیم

عزتی: نفت از قهرمانی دور نشده‌/ بازی‌های ما راحت‌تر از دیگر مدعیان است

کاپیتان نفت‌تهران معتقد است هنوز این تیم شانس‌قهرمانی در لیگ‌برتر را دارد چراکه بازی‌های راحت‌تری نسبت به بقیه رقیبان دارد.

گفت‌وگوی علی عزتی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در آستانه بازی با ملوان از شرایط تیم‌تان راضی هستید؟

شرایط تیمی‌ ما که خوب است. با توجه به مساوی مقابل پاختاکور نسبت به 2 هفته قبل که شکست بدی مقابل ذوب‌آهن داشتیم وضعیت ما بهتر شده است. امیدوارم بازی با ملوان را با برد پشت سر بگذاریم تا از قافله مدعیان عقب نمانیم. البته ملوان در روزهای خوبش است و ان‌شاالله بتوانیم با یک برد خوب آنها را راهی انزلی کنیم.

* البته فیروز کریمی کارش را خوب بلد است...

بله، آقافیروز مربی خوبی است و ملوان هم بازیکنان خوبی دارد اما ما محکوم به برد هستیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید ملوان را ببریم. ما به این کاری نداریم که چه تیمی مقابل ما است و چه مربی روی نیمکت حریف نشسته است. ما فقط باید ببریم.

* با توجه به نتایج اخیر فکر نمی‌کنید از قهرمانی خیلی دور شده‌اید؟

نه چرا چنین فکری می‌کنید؟ ما با تراکتورسازی در تبریز بازی داریم و بازی‌های آخر ما نسبت به بقیه مدعیان راحت‌تر است. البته نه اینکه خیلی راحت باشد اما نسبت به دیگر مدعیان کارمان راحت‌تر است.

* یعنی همچنان به قهرمانی نفت امیدواری؟

بله، صددرصد امیدواریم و مطمئن باشید با کادر فنی و کادر مدیریتی خوبی که داریم اگر ملوان را ببریم ان‌شاالله قهرمان می‌شویم. با این پیروزی شرایط ما عالی می‌شود. به همین دلیل بازی با ملوان اهمیت خیلی زیادی برای ما دارد.

* استرس و فشار هفته‌های پایانی را چطور تحمل می‌کنید؟

ما با همدلی و همبستگی استرس را از هم دور می‌کنیم. صحبت‌هایی که با هم می‌کنیم استرس را از مجموعه ما دور می‌کند. برای تیمی مثل نفت‌تهران قهرمانی یک بار اتفاق می‌افتد به همین دلیل باید همدلی و همبستگی خودمان را حفظ کنیم تا این شانس را به راحتی از دست ندهیم. بعد از بازی با پاختاکور همبستگی ما خیلی بیشتر شد. در نهایت باید بگویم بازی با ملوان برای ما خیلی‌خیلی مهم است و با همدلی و دوندگی باید ملوان را ببریم.

کد خبر : ۲۷۲۸۰۷