خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌وسوم لالیگا

بارسا 2 – اسپانیول صفر؛ شاگردان انریکه فاتح دربی‌ کاتالان‌ ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۱۹

دیدار تیم‌های فوتبال بارسا و اسپانیول با برتری صدرنشین لالیگا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بارسا و اسپانیول از هفته سی‌وسوم لالیگا، ساعت 18:30امروز در ورزشگاه استادی کورنلا ال‌پرات بارسلونا آغاز شد و با شکست 2 بر صفر میزبان به پایان رسید.

ترکیب اسپانیول: کیکو کاسیا ، آربیا، آلوارو گونزالس، دوئارته، ویکتور آلوارز، کورنو، لوکس واسکز، کاناس، آبراهام، سرجیو گارسیا و کایسیدو

ترکیب بارسا: براوو، آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا، رافینیا، بوسکتس، اینیستا، مسی، سوارز و نیمار

دقیقه 17 ارسال بلند مسی در گوشه محوطه جریمه اسپانیول به آلبا رسید تا پاس تک ضرب او با جا خالی سوارز مقابل دروازه به نیمار برسد و مهاجم برزیلی بارسا با یک بغل‌پا کاسیا را تسلیم کند.

دقیقه 25 ارسال بلند سوارز روی دروازه اسپانیول در یک رفت و برگشت به دهانه دروازه، جایی که مسی حضور داشت رسید تا ستاره آرژانتینی بارسا این بار دروازه حریف را از زاویه‌ بسته‌ بگشاید.

در این بازی جوردی آلبا از بارسا دقیقه 54 و هکتور مونه‌رو از اسپانیول دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر بارسا به پایان رسید.

شاگردان انریکه با پیروزی در دربی کاتالن‌ 81 امتیازی شدند تا فاصله‌ 5 امتیازی‌اش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول حفظ شوند.

اسپانیول هم با این شکست، با 45 امتیازی که داشت در رتبه دهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وسوم لالیگا تیم اتلتیکو مادرید از دقایقی پیش در ویسنته کالدرون، میزبان الچه‌ است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز