خبرگزاری کار ایران

کاراته جام باشگاه های آسیا_ ازبکستان

درخشش نمایندگان کشورمان در جام باشگاه های آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۶۶

در نخستین روز مسابقات کاراته قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در ازبکستان، نمایندگان ایران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز این رقابت ها ندا رضایی به فینال کاتای انفرادی بانوان راه یافت و باید در این مرحله با ساندرا سانچز حریف اسپانیایی خود از تیم الاهلی امارات پیکار کند.

محمد باتوانی، محمد علی باتوانی و محمد رضا باتوانی در بخش کاتای تیمی از تیم اصفهان امروز شنبه با شکست دادن تمام حریفان خود به فینال این مسابقات راه پیدا کرده و مدال نقره خود را قطعی کردند.

فرید حقیقی عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه در اولین مسابقه خود توانست ورزشکار کویت را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

وی دور بعد ورزشکاری از ازبکستان را نیز با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.

حقیقی اما در مرحله سوم به حریف اماراتی که قهرمان آسیا است، با نتیجه 4 بر یک باخت و بعد از ظهر شنبه برای کسب مدال برنز پیکار خواهد کرد.

مهسا افسانه نیز در مسابقات انفرادی در دوره اول حریف ازبکستانی را برد و در دور دوم به بازیکن قهرمان جهان از کشور اسپانیا  و عضو تیم الاهلی امارات باخت و برای کسب مدال برنز با حریف قزاقستانی پیکار خواهد کرد.

دومین دوره جام قهرمانی باشگاه های آسیا از امروز 25 آوریل سال 2015 میلادی (5 اردیبهشت ماه سال 1394) در مجتمع ورزشی ازبکستان واقع در منطقه یونس آباد شهر تاشکند با حضور 400 ورزشکار از 11 تیم در حال برگزاری است و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز