خبرگزاری کار ایران

پینگ پنگ قهرمانی جهان- چین؛

صعود پینگ پنگ بازان زن ایران به مرحله دوم/ مصاف برادران عالمیان با نمایندگان ایسلند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۰۲

زنان ورزشکارکشورمان امروز (یکشنبه) در رشته دوبل مسابقات پینگ پنگ قهرمانی سال 2015 جهان در چین با دو پیروزی 3 بر صفر برابر حریفان به دور بعد صعود کردند.

به گزارش ایلنا، تیم دوبل ندا شهسواری و محجوبه عمرانی با نتیجه سه بر صفر تیم پاکستان متشکل از بیلال و خورشید را شکست دادند و به دور بعد رسیدند.

تیم مشترک ایران با ترکیب مریم صامت و مگان فیلیپس ولزی به طور همزمان مقابل انصاری از پاکستان و رابینا مرجان از نپال به میدان رفتند که این دیدار هم با برتری 3 بر صفر برای تیم مشترک ایران همراه بود.

در دور بعدی مسابقات دوبل زنان، تیم ندا شهسواری و محجوبه عمرانی با تیم دوبل ترکیه دیدار می کند و تیم مشترک مریم صامت و مگان فیلیپس به مصاف تیم مشترک آرژانتین و شیلی می رود.

در بخش دوبل مردان هر دو تیم ایران که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بودند از ساعت 16:30 به وقت تهران در اولین دیدار به میدان می روند.

برادران عالمیان با تیم دوبل گیود موندسون و جونسون از ایسلند دیدار می کنند. نوروزی و عمرانی نیز به صورت هم زمان به مصاف برنادت و تریایولت از کانادا می روند.

هدایت تیم زنان برعهده سیما لیموچی و مربیگری تیم مردان را کاظم مستحقی برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز