خبرگزاری کار ایران

حضور پیروانی در تیم ملی قطعی نیست؛

کفاشیان: سرپرست تیم ملی را تا 2 روز آینده معرفی می کنم/منظور حسنی خو ، اسدی نبود

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه گزینه های مختلفی را برای سرپرستی تیم ملی مد نظر دارد، گفت: هنوز با هیچ یک از افراد مورد نظر برای قبول این مسئولیت صحبتی نکرده ولی تا 2 روز آینده سرپرست تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت درباره انتخاب سرپرست تیم ملی، گفت: در حال بررسی گزینه های مد نظر هستم و احتمالا ظرف روزهای آینده فرد مورد نظر را انتخاب خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سرپرستی تیم ملی به صورت گروهی اداره می شود، گفت: یک نفر به عنوان سرپرست برگزیده می شود اما یک گروه انتخاب می کنیم تا کارهای مربوط به تیم ملی در زمینه روابط بین الملل و دیگر موارد را انجام دهند تا کی روش مجبور نباشد برای پیگیری کارهای تیم ملی به بخش های مختلف فدراسیون مراجعه کند. 

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات علیرضا اسدی مبنی بر اینکه کسی نمی تواند به او بگوید از فدراسیون برود، گفت:منظور حسنی خو به هیچ عنوان اسدی نبود و او دبیرکل فدراسیون است و جایگاه خود را دارد. منظور حسنی خو افراد متفرقه ای است که در مورد کی روش اظهار نظر می کنند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان دیروز بعد از جلسه سه جانبه با کفاشیان و کی روش گفته بود که هر کس نمی تواند با کی روش کار کند، بهتر است برود.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که چرا حسنی خو چنین موضع گیری کرده است، اظهار کرد: حالا او یک چیزی گفته است اما زیاد جدی نگیرید. 

وی درخصوص اینکه آیا قراراست افشین پیروانی دستیار کی روش شود، اظهارکرد: هنوز چیزی در این باره مشخص نشده است. 

کفاشیان در خصوص مالیات کی روش، گفت: این موضوع در حال پیگیری است. 

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که اگر هنوز مشکل مالیاتی کی روش حل نشده چرا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه اجتماعی خود نوشته بود مالیات سرمربی تیم ملی پرداخت شده است، گفت: از چیز هایی که دیگران در وبلاگ و صفحه های شخصی خود می نویسند بیاطلاع هستم. 

کفاشیان اعلام کرد: تیم ملی پیش از سفر به ترکمنستان راهی اردوی ترکیه می شود و به دنبال برگزاری دیدار دوستانه در این سفر هستیم.

وی در پایان اعلام کرد که روز سه شنبه نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کی روش برگزار خواهد شد. 

کد خبر : ۲۷۳۲۳۷