خبرگزاری کار ایران

بدنبال ارائه مستندات ورزشکاران خاطی؛

نادو رای جدید 4 بازیکن دوپینگی بسکتبال و والیبال را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۱۸

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از صدور رای سه بسکتبالیست و یک والیبالیست دوپینگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین طباطبایی با اشاره به برگزاری نشست شورای صدور رای نادو تصریح کرد: به دنبال دریافت دفاعیات ورزشکاران خاطی و بررسی مستندات موجود، در نهایت شورا دو تن از بسکتبالیست ها را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول با یک درجه تخفیف به دو سال محرومیت از فعالیت های ورزشی رسمی محکوم کرد.

وی افزود: بسکتبالیست سوم نیز از ماده دیورتیک(ادرار آور) استفاده کرده بود، اما به این دلیل که این دارو برای درمان بیماری فشار خون وی توسط پزشک تجویز شده بود، حکم وی با تخفیف، شش ماه محرومیت از شرکت در فعالیت های ورزشی رسمی تعیین شد.

علاوه بر آن یک والیبالیست نیز به دلیل مصرف دگزامتازون که توسط پزشک برای درمان بیماری وی تجویز شده بود به 4 ماه محرومیت از شرکت در فعالیت های ورزشی رسمی محکوم شد که تاریخ اجرای حکم ورزشکاران خاطی از 25 فروردین ماه امسال است.

طباطبایی تصریح کرد: این احکام، حکم اولیه محسوب می شوند و ورزشکاران از تاریخ ابلاغ حکم به مدت هفت روزکاری فرصت دارند تا نسبت به حکم اولیه اعتراض کنند و تا قطعی شدن احکام طبق قوانین وادا اسامی ورزشکاران محرمانه خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز