خبرگزاری کار ایران

پس از رأی اعتماد مجمع وزنه برداری؛

برنامه 4 ساله علی مرادی برای فدراسیون وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۱۹

رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: احیای ساختار سازمانی فدراسیون وزنه‌برداری و فعال سازی کمیته های مختلف آن از اولویت های من است و یک برنامه چهارساله با این اهداف تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی مرادی که پس از پایان مجمع انتخاباتی این فدراسیون و انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: به کارگیری مسئولین هیات ها ، کارشناسان و پیشکسوتان ، توزیع عادلانه امکانات ، استفاده از تمام ظرفیت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همکاری با وزارتخانه هایی همچون آموزش و پرورش و وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری از دیگر برنامه های این فدراسیون در آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وزنه برداری جهان و آسیا مدیون ایران است.

مرادی توجه و رسیدگی به قهرمانان و ملی پوشان وزنه برداری را از دیگر برنامه های خود ذکر کرد و گفت: در این چند سال حق اردو به ملی پوشان پرداخت نشده و یا بسیار کمرنگ بوده است که این در شان قهرمانان ما نیست و ورزشکاران ما باید حداقل امکانات را داشته باشند.

وی در مورد کادرفنی تیم ملی نیز گفت: کمیته فنی فدراسیون در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

علی مرادی امروز ( دوشنبه ) با کسب 24 رای از مجموع 37 رای مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز