خبرگزاری کار ایران

بازیکنان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشد

نژادفلاح: باشگاه نمی‌پذیرد بازیکن خویشتنداری خود را از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۰۹

محمدحسین نژادفلاح گفت: خان‌زاده بیش از همه ناراحت و معترف به اشتباهش است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح افزود: با توجه به اتفاقات روی داده در قطر جلسه کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شد. تصمیم بر این بود این نشست پس از گذر از التهاب اولیه در پی اتفاق روی داده برگزار شود تا به ابعاد مختلف آن رسیدگی کنیم.

وی افزود: قبل از هر چیز باز هم از هواداران فهیم و صبور که از این اتفاق آزرده شده‌اند و همه مردم با فرهنگ کشورمان عذرخواهی می‌کنم. خان‌زاده بیش از همه از این موضوع ناراحت است.

نژادفلاح در ادامه تصریح کرد: پس از بازی با لخویا در حالی که سنگینی باخت روی دوش او و همه اعضای تیم سنگینی می‌کرد این حادثه روی داد و در جلسه نیز به این مساله اعتراف داشت که مرتکب اشتباه شده و چه در جریان این جلسه و چه در گفت‌وگوهایی که با رسانه‌ها داشته از هواداران و تک‌تک مردم عذرخواهی می‌کرد.

وی در ادامه گفت: این مساله بسیار مهم است که اگر اشتباهی هم روی می‌دهد بازیکن از آن پشیمان بوده و برای جبران آن تصمیم جدی داشته باشد. از این‌رو من بسیار امیدوارم مسائلی از این دست دیگر نه برای خان‌زاده و نه برای دیگر اعضای تیم روی ندهد.

وی خاطرنشان کرد: درباره آنچه روی داد اظهارنظرهای مختلف و متفاوتی وجود دارد . این موضوع را می‌توان از جنبه‌های دیگری نیز مورد ارزیابی قرار داد اما در هر حال باشگاه نمی‌پذیرد بازیکن خویشتنداری خود را از دست بدهد، موضوعی که خان‌زاده نیز به آن رسیده، حتی اگر توهینی صورت بگیرد بازیکنان باید صبور باشند.

نژادفلاح متذکر شد: ما امیدواریم در کل چنین فضایی در فوتبال ما وجود نداشته باشد. به هر حال خواست و اراده باشگاه این است که بازیکنان در هر حال مراقب رفتار و گفتار خود باشند چون هر آنچه در پرسپولیس روی می‌دهد با احساسات و عواطف میلیون‌ها هوادار و بلکه تمام مردم سر و کار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز