خبرگزاری کار ایران

با قبول استعفای کامبوزیا؛

امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج شد/ سومین انتصاب وزیر

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۲۰

وزیر ورزش با پذیرش استعفای کامبوزیا، در حکمی سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی با قبول استعفای جعفر کامیوزیا، سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

محمد جعفر کامبوزیا در نامه به وزیر ورزش و جوانان با تقدیر و تشکر از اعتماد مجمع عمومی ، وزیر ورزش و خانواده شطرنج از ریاست این فدراسیون کناره گیری کرد. در نامه استعفای کامبوزیا آمده است :

جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست مجمع فدراسیون شطرنج

تلاش دیرپا و مداوم در جهت پویش پر شتاب ورزش شطرنج و اعتلای مرتبه آن در داخل کشور و در قلمرو بین الملل را وظیفه ای قرین مباهات می دانم که طی بیش از یک دهه با خرسندی ادا نمودم.

موجب سپاس و امتنان فراوان است که مجمع عمومی محترم فدراسیون یک بار دیگر اینجانب را با رای قاطع خود برای سومین بار در تاریخ 8 آذر 93 سزاوار تصدی ریاست فدراسیون دانست. با وجود این شرایط و دلایل شخصی اکنون چنان است که ناگزیرم از ادامه خدمت در این سمت کناره گرفته و استعفای خود را از این تاریخ به استحضار اعضا و ریاست محترم مجمع اعلام دارم.

امید است وزارت محترم ورزش و مجمع عمومی محترم فدراسیون ، عذر اینجانب را بپذیرند و برای شطرنج کشور تصمیمی شایسته اتخاذ کنند. رشد ورزش شطرنج و درخشش قهرمانان آن که تاکنون برای اینجانب وظیفه بوده است از این پس آرزویم خواهم بود.

بنابر این گزارش محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن موافقت با استعفای کامبوزیا ، سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج ایران منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز