خبرگزاری کار ایران

شناختی از پاویسویچ ندارم

زنگنه: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری برنده شویم/ حدادی بهترین بازیکن آسیاست

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۴۱

بازیکن تیم بسکتبال مهرام معتقد است این تیم می‌توانست با خطاهای کمتر،‌ دانشگاه آزاد را با اختلاف بیشتری شکست دهد.

آرمان زنگنه در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد به خبرنگار ایلنا گفت: ما در این دیدار برنده شدیم در حالی‌که خطای تیمی ما خیلی بالا بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد می‌توانستیم با اختلاف بیشتری مهرام را شکست دهیم.

وی با بیان این‌که دانشگاه صدرنشین لیگ حرفه‌ای‌ است و شکست این تیم کار دشواری است، افزود: فکر می‌کنم در دیدار رفت، در یک غافلگیری با اختلاف 3 امتیاز بازنده شدیم. خداراشکرکه توانستیم جبران کنیم. حالا دیگر این بازی تمام شده و به بازی‌های دیگر فکر می‌کنیم.

بازیکن مهرام درباره بازی حامد حدادی در ترکیب تیم مهرام اظهار کرد: حدادی بهترین بازیکن آسیاست و حضورش در هرتیمی نعمت است. ماهم خیلی خوشحالیم که حالا او در ترکیب مهرام است. همه تلاشمان را می‌کنیم که او در ترکیب تیم‌مان جا بیفتد و بیشتر به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از لوکا پاویسویچ سرمربی منتخب کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای تیم ملی دارید؟ توضیح داد:‌ نه من شناختی از او ندارم اما انشاالله که مربی بزرگی باشد و بتواند به بسکتبال ما کمک کند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز