خبرگزاری کار ایران

لیگ یک به آخر خط رسید

سیاه‌جامگان مشهدی رخت شادی پوشیدند/ خراسان باز هم دو تیمی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۷۸۳

تیم سیاه‌جامگان مشهد با تساوی برابر داماش گیلان به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم سیاه‌جامگان مشهد در هفته پایانی لیگ دسته‌یک در گروه «ب» از ساعت 17 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد در حضور بیش از 30‌هزار نفر به مصاف داماش گیلان رفت و با تساوی یک بر یک در این دیدار جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر را به دست آورد.

سیاه‌جامگان با این تساوی 39 امتیازی شد و به مقام نخست گروه «ب» لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور دست یافت.

مس رفسنجان دیگر مدعی صعود به لیگ برتر هم از ساعت 17 در ورزشگاه شهدای نوش‌آباد به مصاف تیم به مصاف پارسه تهران رفت و با گل امین متوسل‌زاده در نیمه نخست به برتری رسید. پارسه در ابتدای نیمه دوم با گل محمد شادکام بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد اما مس به دلیل تساوی پاس در همدان برابر فولاد یزد راهی دیدار پلی‌آف شد.

پاس که از ساعت 17 در ورزشگاه قدس همدان میزبان فولاد یزد بود، موفق شد با تک گل محمد صادق کرمی، کاپیتان خود در پایان نیمه نخست برنده به رختکن برود. پاس تا دقیقه 84 این نتیجه را حفظ کرد امادر این دقیقه داور مسابقه برخورد توپ بازیکنان فولاد یزد به دست محبوب‌مجاز را خطای هند تشخیص داد و یک ضربه ایستگاهی به سود یزدی‌ها اعلام کرد. ارسال بلند روی دروازه پاس و ضربه سر حمید نعمتی بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان مهابادی  هر چه رشته بودند در دقایق پایانی پنبه شود.

شهرداری تبریز هم که خداداد عزیزی هدایت آن‌ را برعهده دارد با تساوی 2 بر 2 برابر گل‌گهر سیرجان به دیدار پلی‌آف برای باقی ماندن در لیگ یک راه یافت.

نفت آبادان هم در بندرعباس با 2 گل مغلوب شهرداری این شهر شد تا به رتبه پنجم سقوط کند و پارسه را بالای سر خود ببیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز