خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌وچهارم لالیگا

6 گل آبی‌اناری‌ها در کیسه ختافه/سنگین‌ترین شکست‌لالیگا برای ختافه

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۲۳

تیم فوتبال بارسلونا با تحمیل شکستی سنگین به میهمان خود یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیک تر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بارسا و ختافه از هفته سی‌وچهارم لالیگا ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد و بارسا در پایان به برتری پرگل 6 بر صفر دست یابد.

ترکیب بارسا: براوو، آلوز، باترا، متئو، آدریانو، بوسکتس، ژاوی، رافینیا،  سوارز، مسی و نیمار

ترکیب ختافه: گوایتا، آرویو، الکسیس، ولاسکز ، روبرتو لگو، لاسن، رودریگز، امی، فردی، پدرو لئون و بابا

تنها 9دقیقه پس از آغاز بازی بارسا با خطای مدافعان ختافه روی سوارز به یک ضربه پنالتی رسید که مسی با ضربه‌ای چیپ دروازه گوایتا را گشود. دقیقه 25 سوارز اختلاف را دو برابر کرد و 3 دقیقه بعد نیمار با حرکتی انفرادی گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا گلزنی سه ضلع مثلث MSN تکمیل شود. دقیقه 30 نوبت به ژاوی رسید تا با ضربه‌ای تماشایی دروازه حریف را باز کند و دقیقه 40 سوارز گل تقریبا مشابهی را به ثمر رساند تا نیمه‌نخست با برتری 5 بر صفر بارسا به پایان برسد.

در ابتدای نیمه‌دوم هم لیونل مسی ششمین گل تیمش را وارد دروازه ختافه کرد تا بارسا یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیک‌تر شود.

این برد بارسلونا را ۸۴ امتیازی کرد تا خیال آبی اناری‌ها از صدرنشینی راحت باشد. این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به رئال‌مادرید ۵ امتیاز برتری دارد. رئال مادرید امشب میزبان آلمریا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز