خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌‌سازان کارمان را سخت کردند

سامری: پالایش نفت تا همین‌جا هم معجزه کرده است/ برای حضور در پلی‌آف تا لحظه آ‌خر می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۲۳

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان قرار گرفتن تیم‌اش در رتبه پنجم جدول لیگ حرفه‌ای بسکتبال و حضور در کورس برای رسیدن به پلی‌آف را چیزی شبیه به معجزه دانست و اظهار کرد شاگردانش تا آخرین لحظه برای حضور در نیمه‌نهایی می‌جنگند.

هماد سامری در آ‌ستانه دیدار سرنوشت‌ساز پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در دیدار رفت با اختلاف 14 امتیاز در گرگان مغلوب شهرداری شدیم، ناگزیریم دربازی امروز دست‌کم با همین اختلاف به پیروزی برسیم. البته پیروزی در این دیدار هم حکم صعود ما را به پلی‌آف امضاء نمی‌کند و هفته بعد باید دانشگاه آزاد را هم در تهران شکست دهیم. لازم به ذکر نیست که شکست دانشگاه در حکیمیه چقدر دشوار است.

سرمربی تیم پالایش نفت آ‌بادان با بیان این‌که می‌خواهیم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا شایسته نام شگفتی‌ساز لیگ حرفه‌ای باشیم، ادامه داد: بچه‌های نفت به ویژه در نیم‌فصل دوم لیگ حرفه‌ای بازی‌های خوبی انجام دادند. از آنجا که امسال نخستین سال حضور پالایش نفت در لیگ حرفه‌ای است، اهدافی داشتیم که کوشیدیم آن‌ها را پیش ببریم. سال نخست این انتظار از ما نمی‌رفت که پنجه در پنجه تیم‌های بزرگ بیاندازیم اما ما از تیم‌های بزرگ نترسیدیم و موفق شدیم نمایش خوبی مقابل آن‌ها داشته باشیم.

وی درباره دیدار امروز بعدازظهر تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان توضیح داد: تیم گرگان  بازیکنان بزرگ و هواداران پرشوری دارد. آن‌ها قدیمی‌ترین تیم ایران هستند اما سعی می‌کنیم همه تلاشمان را به‌کار ببنیدم و با تمام وجود جلوی آن‌ها بایستیم.

جوان‌ترین مربی لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران درباره اظهارات مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام که مبنی براینکه پالایش نفت‌هم از مدعیان قهرمانی لیگ حرفه‌ای است، گفت: باعث افتخار من است که چنین سخنی را از استاد بزرگ و خوبم می‌شنوم. ما در بازی‌هایی که برگزار کردیم بدون حاشیه‌سازی به میدان آمدیم و صرفاً دنبال برد نبودیم و همشیه می‌خواستیم توانایی‌هایمان را بیشتر کنیم.

سامری در پاسخ به این پرسش که چرا پالایش در نیم‌فصل نخست امتیازات متعددی را از دست داد؟ توضیح داد: متاسفانه پس از رقابت‌های لیگ ملی که عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. برخی حاشیه‌سازان از بیرون آ‌بادان برای ضربه زدن به تیم ما کارشان را شروع کردند و حاشیه‌های متعددی برای شاگردانم به وجود آوردند. همین حاشیه‌ها باعث شد بچه‌های جوان پالایش تمرکز کافی در زمان مسابقه نداشته باشند و ما امتیازات بدی را در دور رفت، در دقایق پایانی ازدست دادیم. برای نمونه در بازی رفت با مهرام هم تیم ما بازی را به اوور تایم(وقت پنجم) کشاند. ما این امتیازات را در حالی از دست می‌دادیم که در لیگ ملی بعضاً فاصله 20 امتیازی را هم جبران کرده بودیم و به پیروزی رسیده بودیم. اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد ما امروز دنبال اما و اگر نبودیم و از پیش صعودمان قطعی شده بود

سرمربی پالایش نفت آبادان درپایان اظهار کرد: از روزی که این تیم را تحویل گرفتم آن را باور داشتم. البته باشگاه‌ هم در طول این مدت همیشه پشتیبان کادر فنی بود و زمانی که حاشیه‌ها به اوج خود رسیده بودند، هیات مدیره در جلسه‌ای حمایت کامل خود را از کادر فنی اعلام کرد و همین موضوع باعث شد تیم ما در دور برگشت نتایج ضعیف‌‌اش را جبران کند و حالا خود را به عنوان مدعی حضور در پلی‌آف مطرح کند.

دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران، ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور آبادان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز