خبرگزاری کار ایران

فدراسیون جهانی اعلام کرد

میزان حق‌الزحمه‌ها در لیگ‌جهانی‌والیبال/یک میلیون دلار سهم قهرمان/جایزه 10هزار دلاری در انتظار معروف

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۰۲

فدراسیون‌جهانی والیبال ۴ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۲۰۰ دلار جایزه و حق‌الزحمه برای مرحله مقدماتی و نهایی لیگ‌جهانی سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، لیگ‌جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ با حضور ۳۲ تیم در 3 سطح برگزار می‌شود. 8 تیم برتر جهان در سطح یک این رقابت‌ها در دو گروه مسابقات دور مقدماتی خود را از هشتم خردادماه پیگیری می‌کنند که تیم‌های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک و تیم‌های ایران، روسیه، آمریکا و لهستان در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.

فدراسیون جهانی والیبال ۴ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۲۰۰ دلار جایزه و حق‌الزحمه برای لیگ جهانی والیبال در سطح یک در نظر گرفته که در مراحل مقدماتی و نهایی این رقابت‌ها برای تیم‌های شرکت‌کننده و عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

در پایان دور مقدماتی ۷۰۰ هزار دلار برای 4 تیم هر گروه سطح یک به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد که تیم اول گروه ۲۵۰ هزار دلار، تیم دوم ۲۰۰ هزار دلار، تیم سوم ۱۵۰ هزار دلار و ۱۰۰ هزار دلار نیز به تیم چهارم تعلق خواهد گرفت.

در دور مقدماتی که هر تیم ۱۲ مسابقه خواهد داشت، فدراسیون جهانی والیبال برای تیم‌ها در هر بازی پاداشی در نظر گرفته که تیم برنده ۹ هزار ۶۰۰ دلار جایزه می‌گیرد و تیم بازنده ۴ هزار و ۸۰۰ دلار پاداش خواهد گرفت.

در مرحله نهایی لیگ‌جهانی والیبال نیز که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود، 6 تیم شرکت کننده بر اساس رتبه‌ای که در پایان این رقابت‌ها کسب کنند، پاداش خاصی دریافت خواهند کرد.

مجموع پاداش 6 تیم مرحله‌نهایی 2 میلیون و 50 هزار دلار است که بر اساس جدول زیر بین 6 تیم تقسیم می‌شود:

1- قهرمان لیگ‌جهانی سال ۲۰۱۵ : یک میلیون دلار

2- نایب قهرمان : ۵۰۰ هزار دلار

3- تیم سوم: ۳۰۰ هزار دلار

4- رتبه چهارم : ۱۵۰ هزار دلار

5- تیم پنجم: ۷۵ هزار دلار

6- تیم ششم: ۷۵ هزار دلار

همچنین ۱۰۰ هزار دلار به 8 بازیکن برتر لیگ جهانی به عنوان پاداش از سوی فدراسیون‌جهانی والیبال پرداخت می‌شود که فهرست آن نیز به قرار زیر است:

ارزشمندترین بازیکن: ۳۰ هزار دلار

بهترین پاسور: ۱۰ هزار دلار

بهترین اسپکر: ۱۰ هزار دلار

بهترین دریافت کننده (دو بازیکن) : هر نفر ۱۰ هزار دلار

بهترین مدافع (دو بازیکن): هر نفر ۱۰ هزار دلار

بهترین لیبرو: ۱۰ هزار دلار

مجموع پاداش‌ها و حق‌الزحمه تیم‌ها، ناظران و داوران این رقابت‌ها که از سوی فدراسیون‌جهانی والیبال حکم دارند، در سال ۲۰۱۵ چهار میلیون و ۲۹۱ هزار و ۲۰۰ دلار در سطح یک است.

در این بین سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران که سال‌گذشته در لیگ‌جهانی 2014 موفق شد عنوان بهترین پاسور را به خود اختصاص دهد، امسال نیز این فرصت را دارد تا بار دیگر این عنوان را کسب کند تا جایزه 10 هزار دلاری را برای دومین سال پیاپی به جیب بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز