خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌وپنجم لالیگا

کوردوبا صفر، بارسا 8؛ صدرنشین، قعرنشین را له کرد/ هت‌تریک سوارز و صعود مسی

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۵۷

تیم فوتبال بارسا با 8 گل تیم قعرنشین کوردوبا را در زمین خود در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال کوردوبا و بارسا از هفته سی‌وپنجم لالیگا، ساعت 18:30 امروز در زمین کوردوبا آغاز شد و با شکست سنگین و سقوط میزبان به دسته پایین‌تر به پایان رسید.

ترکیب بارسا: براوو، آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، سوارز و نیمار

ترکیب کوردوبا: خوان کارلوس، پانتیچ، دیوید، اینیو لوپز، خوزه کریسپو، ادیمار فراگا، لوسو، فیدل، کرهین، به به و آندونه

کوردوبا تا دقیقه 42 برابر حملات بارسا مقاومت کرد اما در این دقیقه خوان کارلوس مغلوب ضربه ایوان رکتیچ شد. 3 دقیقه بعد نوبت به سوارز رسید تا گل دوم بارسا را به ثمر برساند. با آغاز نیمه دوم لیونل مسی هم به جع گلزنان این بازی پیوست تا با 39 گل زده در لالیگا به رونالدو برسد. دقیقه 53 سوارز، این بار با ضربه سر از روی یک ضربه کرنر دروازه میزبان را گشود.

دقیقه 65 در پی یک ارسال کرنر،‌ ژرارد پی‌کی مدافع پیش‌تاخته بارسا با ضربه سر دقیق‌اش گل پنجم را به ثمر رساند. دقیقه 80 اتفاق مهم این بازی روی داد و مسی در شلوغی محوطه جریمه با یک نوک پای آرام دروازه خالی حریف را باز کرد تا ضمن رساندن بارسا به گل ششم، با 40 گل زده بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار بگیرد.

دقیقه 85 مدافعان کوردوبا درون محوطه جریمه روی نیمار مرتکب خطا شدند تا یک ضربه پنالتی برای بارسا به دست بیاید و خود نیمار این توپ را برخلاف جهت حرکت کارلوس به گل هفتم تیم‌اش تبدیل کرد. این پایان کار نبود سوارز دقیقه 88 گل هشتم بارسا را به ثمر رساند تا در این دیدار هت‌تریک کرده باشد.

بارسا با برتری 8 بر صفر در این بازی با 87 امتیاز به صدرنشینی‌اش در لالیگا ادامه داد و تیم نگون‌بخت کوردوبا هم 20 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

در ادامه هفته سی‌وپنجم لالیگا از دقایقی پیش اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته است و دیدار تیم‌های سویا با رئال مادرید و دپورتیولاکرونیا با ویا رئال، به ترتیب 22:30 و 30 دقیقه بامداد امشب برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز