خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ویکم بوندس‌لیگا

توقف ولفسبورگ و دورتموند/ 3 امتیاز حیاتی برای پادربورن/ اشتوتگارت به سقوط نزدیک‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۶۰

هفته سی‌ویکم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان درحالی دنبال شد که تیم رده جدولی ولفسبورگ در زمین خود برابر هانوفر متوقف شد و دیدار تیم‌های دورتموند و هافن‌هایم هم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته سی‌یکم بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 18 امروز 6 بازی همزمان آغاز شد. در یکی از این دیدارها ولفسبورگ رده‌دومی در زمین خود به مصاف هانوفر رفت و با گل‌های باس‌ دوس دقیقه 24 و ایوان پریسیچ دقیقه 45 از حریف خود پیش افتاد. در نیمه دوم تیم هانوفر که خطر سقوط به دسته ‌پایین‌تر را هم حس می‌کند متحول شد و ابتدا دقیقه 47 با گل جیمی برباند اختلاف را کم کرد و دقیقه 58 با ضربه سلیف سانه کار را به تساوی کشاند. ولفسبورگ با این نتیجه 62 امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند. هانوفر هم با این تساوی به امتیاز 30 رسید.

دورتموند هم پس از پیروزی روحیه‌بخش در جام حذفی برابر بایرن‌مونیخ، امروز در زمین هانوفر به میدان رفت و ابتدا با گل دقیقه 33 کوین وولاند از حریف خود عقب افتاد اما این گل تنها 2 دقیقه دوام آورد و مت هوملز دقیقه 35 کار را برای دورتموند به تساوی کشاند تا سیا‌ه‌‌ـزردها با این تساوی 40 امتیازی شوند و در رتبه نهم باقی بمانند. هانوفر هم با 30 امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد تا برای بقاء چشم به هفته‌های پایانی داشته باشد.

پادربورن هم با برتری 2 بر یک در زمین فرایبورگ، 31 امتیازی شد تا با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم فعلا از منطقه خطر دور شود. فرایبورگ با این شکست 30 امتیازی باقی ماند تا همچنان رتبه پانزدهم را در اختیار داشته باشد و بهترین فرصت برای فرار از منطقه خطر را از دست بدهد.

اشتوتگارت، تیم قعرنشین بوندس‌لیگا که به زمین شالکه رفته بود، دقیقه 9 با ضربه کلاوس یان هونتلار دروازه‌اش را گشوده دید اما مارتیک هارنیک دقیقه 22 و فیلیپ کوستیچ دقیقه 51، موفق شد 2 بار دروازه شالکه را باز کرد تا در زمین حریف پیش بیفتد. هونتلار دقیقه 79 کار را به تساوی کشاند. در حالی‌که این دیدار در ثانیه‌های پایانی با تساوی دنبال می‌شد، دقیقه 89 مدافعان اشتوتگارت به اشتباه دروازه خود را گشودند تا شالکه به برتری 3 بر 2 برسد. شاکه با این برد و با 45 امتیاز دررتبه پنجم ایستاد. اشتوتگارت هم با 27 امتیاز در قعر جدول جا خوش کرد تا سقوط این تیم به دسته پایین‌تر محتمل‌تر شود

دردیگر دیدارهای این هفته، وردربرمن هم با گل دقیقه 66 فرانک دی‌سانتو، فرانکفورت را شکست داد و دیدار تیم‌های آگزبورگ و کلن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه هفته سی‌ویکم بوندس لیگا از دقایقی پیش بایرن‌مونیخ در زمین بایر لورکوزن به میدان رفته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز