خبرگزاری کار ایران

پیش از ترک مجمع شطرنج مطرح شد؛

کامبوزیا سفر و اقامت کانادا را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۵۷۷

رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج در حاشیه جلسه تودیع و معارفه خود و پیش از ترک جلسه مجمع عمومی این فدراسیون سفر به کانادا و اقامت این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شطرنج امروز (یکشنبه) با حضور نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و پیش از آن ، مراسم معارفه سرپرست جدید و تودیع رئیس فدراسیون شطرنج برگزار شد.

کامبوزیا در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که وی پیش از برگزاری انتخابات به کانادا سفر کرده و اقامت این کشور را دریافت کرده است، افزود: من قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج به کانادا نرفتم و این خبر کذب محض است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که شما که از قبل می دانستید مسایل شخصی دارید ، چرا در انتخابات فدراسیون شرکت کردید؟ گفت: آینده قابل پیش بینی نیست.

کامبوزیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که فکر نمی کنید با استعفای شما ، برنامه‌های فدراسیون شطرنج بار دیگر به تعویق بیفتد ، گفت: شما نمی توانید برای من تعیین تکلیف کنید.

کامبوزیا پس از مراسم معارفه و تودیع ، نشست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شطرنج را ترک کرد.

محمد جعفر کامبوزیا هفته گذشته در نامه ای به وزیر ورزش از ریاست فدراسیون شطرنج کناره گیری کرد و وزیر ورزش و جوانان با پذیرش استعفای وی ، در حکمی سیدامیر حسینی را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز