خبرگزاری کار ایران

۱۸ فدراسیون برای المپیک شانس دارند؛

سجادی: دولت برای ماندن کی‌روش دخالتی نکرد/پاداش والیبالیست‌ها پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۸۱۱

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با بیان اینکه فدراسیون ها برای اداره امور خود اختیار تام دارند تصریح کرد: دولت در موضوع ماندن کی روش دخالتی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید نصرالله سجادی امروز در نشست‌خبری با بیان این مطلب افزود: دولت هیچ‌وقت در موضوع کارلوس کی‌روش دخالتی نکرده و تصمیم‌نهایی در این‌باره با فدراسیون‌فوتبال است.

وی با بیان اینکه 18 فدراسیون برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک شانس دارند و در تفاهم‌نامه امضا شده بین وزارت‌ورزش و این فدراسیون‌ها این مهم در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: وزارت‌ورزش حمایت‌های لازم را از فدراسیون‌ها برای کسب حداکثر سهمیه المپیک انجام خواهد داد.

سجادی درباره تاخیر در انتخابات فدراسیون‌بسکتبال نیز گفت: انتخابات این فدراسیون برگزار می‌شود و ثبت نام مجددی از نامزدها صورت نمی‌گیرد.

وی درباره جذب مربی خارجی برای بسکتبال با توجه به مشخص نبودن رئیس این فدراسیون گفت: با این مربی فقط مذاکره شده و هنوز توافقی انجام نشده است.

وی همچنین درباره نحوه پرداخت پاداش والیبالیست‌ها هم گفت: این مهم در کمیسیون‌های مربوطه در حالی بررسی بوده و قطعا پرداخت می‌شود .

سجادی در باره فدراسیون‌پزشکی ورزشی نیز گفت: در این فدراسیون هیچ کرسی بین‌المللی از دست نرفت و در تلاش هستیم این کرسی‌ها را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: از 794 نمونه دوپینگ در سال 2014 در 28 رشته 18 نمونه مثبت بوده و از ابتدای سال 2015 تاکنون نیز 354 تست در 16 رشته گرفته شده که 9 نمونه آن مثبت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز