خبرگزاری کار ایران

کسب سهمیه دور از دسترس نیست

بیانی: مسائل‌خانوادگی تیم را نباید در مطبوعات مطرح کرد/رسولی بچگی کرد و اخراج شد

عضو کادر فنی تیم فوتبال استقلال معتقد است نیما رسولی آنالیزور این تیم نباید مسائل درون خانوادگی را در مطبوعات مطرح می‌کرد و به همین دلیل از کادر فنی آبی‌پوشان اخراج شده است.

گفت‌وگوی شاهرخ بیانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید.

* چرا نیما رسولی از کادر فنی اخراج شد؟

به خاطر مصاحبه‌ای که علیه کریم بوستانی و محسن فروزان در مطبوعات کرده بود قلعه‌نویی تصمیم گرفت او را اخراج کند.

* گویا فروزان به رسولی فحش‌های ناجوری داده؟

این مسائل را نمی‌دانم و باید از خودش بپرسید. من در جریان فحاشی نیستم و آنجا نبودم اما رسولی نباید مسائل‌خانوادگی را در روزنامه‌ها مطرح می‌کرد. تمام تلاش ما این بوده که تیم حاشیه نداشته باشد و حالا خودمان نباید حاشیه درست کنیم و در این شرایط درست نیست حاشیه را به تیم تزریق کنیم. رسولی بچگی کرده و کارش قشنگ نیست و اگر مشکلی بوده باید به من یا سرپرست تیم می‌گفت. در خانواده مشکل هست اما اینکه مصاحبه کند و اسم کسی را در مطبوعات بیاورد درست نیست.

* گویا رسولی فقط ایرادات فنی فروزان را به بوستانی گفته؟

او نباید ایرادات فنی را به شخص بگوید، چون ما زیر مجموعه قلعه‌نویی هستیم و باید مشکلات را به او می‌گفت و ایراد فنی از طریق بوستانی به فروزان منتقل می‌شد به همین دلیل کار رسولی اشتباه بوده و ایراد فنی را او نمی‌تواند مستقیم به کسی جز سرمربی تیم بگوید.

* از عملکرد فروزان در این فصل راضی هستید؟

برای سال اول خوب کار کرده، چون در تیم بزرگ بازی‌ کردن سخت است و زمان می‌برد. در کل فروزان از نظر فنی و اخلاقی خوب است و مشکل ما فردی نیست که بگوییم مقصر صد در صد دروازه‌بان است. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد کل تیم مقصر است.

* امسال سهمیه آسیا را می گیرید؟

سعی خودمان را می‌کنیم تا سهمیه بگیریم. البته یک مقدار بدشانس هم بودیم و اگر 2 بازی آخر را ببریم کسب سهمیه دور از دسترس نیست.

کد خبر : ۲۷۴۸۱۵