خبرگزاری کار ایران

قهرمانی جهان لذت خاصی دارد

حجی‌زواره: هیچ‌یک از ما به کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم/ هیچ‌گونه حمایتی از مسئولین ندیدم

تکواندوکار وزن منهای 74 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: بهترین‌های دنیا در مسابقات قهرمانی جهان روسیه گرد هم می‌آیند و باید اعتراف کنم قهرمانی در این شرایط لذت خاص خودش را دارد.

مسعود حجی‌زواره در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: تمرینات منظم و با نشاطی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کنیم تا به امید خدا در مسابقات قهرمانی جهان قهرمان شویم.

وی با تاکید بر اینکه هدف تیم ملی تکواندو دفاع از عنوان قهرمانی جهان است، افزود: 8 تکواندوکار آماده در اردو تیم‌ملی حضور دارند که هدف مشترک تمام آنها ایستادن روی سکوی قهرمانی است.تکواندوی ایران در سال‌های اخیر ثابت کرده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هیچ‌یک از ما به کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی اینچئون با انتقاد از مسئولین وزارت‌ورزش گفت: به عنوان رشته‌ای که شانس اصلی کسب مدال در بازی‌های المپیک 2016 ریو به شمار می‌رویم از مسئولین وزارت‌ورزش انتظار داریم نگاه ویژه ای به ما داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول مدتی که در اردو حضور داشتیم هیچ‌گونه حمایتی از مسئولین ندیدم. این درست نیست رشته‌ای را که در بازی‌های آسیایی اینچئون 4 مدال طلا کسب کرده به حال خودش رها کنیم!

حجی‌زواره درباره افزایش تعداد تکواندوکاران از 2 به 4 نفر در بازی‌های المپیک 2016 گفت: بی‌تردید هر 4 سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد و این یک شانس بزرگ برای تکواندوی ایران است که بتواند در المپیک 2016 ریو برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخارش به ثبت برساند.

وی عنوان کرد: المپیک با تمام مسابقات دنیا متفاوت است. تمام ورزشکاران ثمره تلاش 4 ساله خود را در المپیک می‌بینند و من هم به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ورزش کشور از مسئولین خواهش می‌کنم چتر حمایتی خود را روی سر ورزش کشور، خصوصا تکواندو باز کنند تا بتوانیم با تمام قدرت برای موفقیت کشور عزیزمان تلاش کنیم.

کد خبر : ۲۷۴۸۲۵