خبرگزاری کار ایران

از رئیس‌جمهور عدالت می‌خواهم؛

عابدینی: می‌خواهند استقلال و پرسپولیس دولتی بماند/مجاب نشوم حقایق را به مردم می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۸۵۷

نماینده شرکت استیل آذین ایرانیان با ابراز نارضایتی از رد صلاحیت این شرکت برای خرید باشگاه پرسپولیس گفت: تصور می کنم اراده ای وجود دارد تا سرخابی ها دولتی باقی بمانند..

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر عابدینی که در حاشیه مراسم معرفی برنده مزایده باشگاه پرسپولیس و در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: ن مدارکی که با استناد به انها اهلیت استیل آذین رد شده را بررسی می کنم و اگر مجاب شدم دست دولت را می بوسم در غیر این صورت به همه مردم می گویم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: حدود 5 ماه پیش استیل آذین سهام شرکت نورود و لوله اهواز را خرید و فکر نمی کنم مشکل ما با سازمان خصوصی سازی و شورای سه نفره تایید صلاحیت همین بوده است.

عابدینی تاکید کرد: شک ندارم حساب بانکی ما مشکلی ندارد و شاید آقای هدایتی مدیر عامل استیل آذین در معاملات خود ابهاماتی داشته باشد اما من تمام این اسناد را بررسی می کنم و اگر مجاب نشدم ، اعتراض خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسشی که خواسته شما از دولت روحانی چیست گفت: من از ایشان تنها عدالت می خواهم و اعتقاد دارم شعار دولت با عملکردش باید همخوانی داشته باشد.

یکی از خبرنگاران اصرار کرد که عابدینی نام فرد بدهکار معرفی کند که وی در پاسخ گفت: به جان بچه ام نمی دانم .اگر هدایتی بدهکار باشد بدون شک رقم بدهی هنگفت نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز