خبرگزاری کار ایران

گفته بودم سرخابی‌ها را واگذار نمی‌کنند

انصاری‌فرد: آقایان به فکر ورزش نیستند، به فکر مردم و طرفداران باشند/ خریداران از خودشان نبودند که تایید نشدند!

مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس می گوید پیش‌بینی می‌کرده استقلال و پرسپولیس را واگذار نمی‌کنند و به همین دلیل در مزایده شرکت نکرده است.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر 2 متقاضی خرید پرسپولیس را رد کردند. گفته بودم این 2 باشگاه را واگذار نمی‌کنند؛ مگر نگفته بودم؟ نمی‌خواهم الان چیزی بگویم که بعدا جنجال بشود اما شرایطی که خودشان می‌خواهند باید باشد تا واگذار کنند. الان این 2 گروه که تقاضا داده‌اند از خودشان نبودند، یعنی مورد تاییدشان نبودند و به همین دلیل واگذار نکردند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا اراده‌ای برای واگذاری استقلال و پرسپولیس نیست و تمام این اتفاقات تنها نمایش است، گفت: اراده برای واگذاری در شرایطی که مورد پسند خودشان باشد، هست اما الان می‌گویند  استقلال و پرسپولیس را یک‌ساله اجاره می‌دهیم. کدام دیوانه‌ای 100 میلیارد تومان در سال برای اجاره این باشگاه‌ها می‌دهد؟ طرف باید سود هم بکند، به همین دلیل کسی نمی‌آید این 2 باشگاه را اجاره کند. نمی‌دانم آقایان دارند چکار می‌کنند. هر روز یک صحبتی می‌کنند تا وقت را بکشند. تیم هم در همان شرایط سابق است و آقایان اگر به فکر ورزش نیستند، به فکر مردم و طرفداران باشند.

انصاری‌فرد در پایان گفت: فعلا با این شرایط استقلال و پرسپولیس واگذار نمی‌شوند، مگر اینکه شرایط مورد نظر خودشان باشد. من تمام این مسائل را پیش‌بینی کرده بودم و به همین دلیل شرکت نکردم، چون می‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد.

کد خبر : ۲۷۴۸۶۱