خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار دانشگاه‌آزاد و پالایش‌نفت

اعتراض شدید سامری و مصدومیت مرادی‌نسب/ درگیری 2 بازیکن دانشگاه‌آزاد با سلمانی

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۸۹۹

دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان با حاشیه‌هایی همراه بود

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های بسکتبال دانشگاه‌آزاد و پالایش‌نفت آبادان از ساعت 16 در هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال در سالن دانشگاه در حکیمیه به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست با برتری شاگردان شاهین‌طبع همراه بود.

پیش از آغاز این دیدار مسئولان برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال فاصله حلقه های سالن حکیمه از زمین را استاندارد ندانستند  و با رفع این مشکل مسابقه دو تیم آغاز شد.

عماد سلمانی بازیکن پالایش نفت آبادان که از سوی سامری سرمربی این تیم محروم شده بود امروز در ترکیب پالایش‌نفت از ابتدا به میدان رفت.

تیم پالایش‌نفت بازی را بسیار بد آغاز کرد و زمانی که بازی با  نتیجه 10 بر صفر از حریف خود عقب افتاد هماد سامری نخستین وقت استراحت این بازی را تقاضا کرد.

مهدی مرادی‌نسب بازیکن دانشگاه‌آزاد در صحنه‌ای زیر سبد پالایش نفت از ناحیه مچ پا به شدت مصدوم و از بازی خارج شد.

اصغر کاردوست بازیکن پست یک نفت خیلی زود و در کوارتر دوم چهار خطایی شد تا نفتی‌ها برای حفظ او ناگزیر از تعویضش باشند.

در بین دو نیمه این دیدار حامد حسین‌زاده و روزبه ارغوان از تیم دانشگاه‌آزاد با عماد سلمانی درگیری لفظی پیدا کردند که با پادر میانی سایر بازیکنان به درگیری فیزیکی منجر نشد.

همچنین شاهین‌طبع سرمربی دانشگاه‌آزاد اعتراض شدیدی به نحوه قضاوت قاضیان این دیدار داشت و بارها جلوی میز داوری رفته و اعتراض خود را نشان می‌داد. در سوی دیگر سامری سرمربی پایایش‌نفت هم با هر سوت داور اعتراض خود را به قضاوت این بازی نشان می‌داد.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز