خبرگزاری کار ایران

همه باید به نفت احترام بگذارند؛

کاردوست: مرد بودیم و مردانه جنگیدیم/ هواداران دانشگاه با بوق تریلی به سالن آمده بودند!

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۹۵۷

بازیکن سنتر تیم پالایش نفت آبادان معتقد است تیم‌اش بازی سزوارانه‌ای را برابر دانشگاه آزاد به نمایش گذاشت و همه باید به نماینده آبادان احترام بگذارند.

اصغر کاردوست در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و پالایش نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: کسی فکر نمی کرد پالایش نفت چنین بازی‌ای را به نمایش بگذارد. همه باید به تیم ما احترام بگذارند اما وقتی به ما احترام نمی گذارند نتیجه‌اش همین می‌شود که دیدید!

وی ادامه داد: چرا وقتی یک بازیکن چپ دست است، با دست راست پرتاب آزادش را انجام می‌دهد؟ من فکر نمی کنم چنین بازیکنی بتواند نام حرفه‌ای روی خود بگذارد!

کاردوست درباره حواشی این دیدار توضیح داد: انگار هواداران دانشگاه بوق تریلی به سالن آورده‌ بودند تا تیم‌شان را تشویق کنند.  ما هم می‌توانستیم برابر پتروشیمی این کارها را انجام دهیم اما ببینید، تیم آبادان از مردها تشکیل شده است. از مردهایی که مثل شیر جنگیدند. با این جنگندگی بود که تیم‌‌های بزرگ لیگ حرفه‌ای یکی پس از دیگری دست‌خالی از آبادان برگشتند.

بازیکن ملی‌پوش پالایش نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر داوری این دیدار گفت: حرفی ندارم! در‌باره این موضوع از آقای داوری (‌سرپرست تیم پالایش نفت آبادان) بپرسید!

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز