خبرگزاری کار ایران

تکلیف قهرمان مشخص می شود؟

رقابت بالانشینان سوپر لیگ کاراته در هفته‌دوم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۹۷۰

هفته دوم دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با انجام 12 دیدار روز جمعه 18 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود و مصاف تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی در این هفته دیدنی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم آذرخودرو نوین قم که با 33 امتیاز بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زده این هفته ابتدا به مصاف دانشگاه‌آزاد تیم رده‌سومی می‌رود که به تازگی از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازگشته، خواهد رفت و در دومین دیدار مقابل مهیار تهران قرار می‌گیرد. این تیم در سومین رویارویی مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب قرار می‌گیرد که با 27 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

مناطق نفت‌خیز جنوب در مرحله‌نخست با تیم مهیار تهران مبارزه می‌کند و در مرحله‌دوم استراحت خواهد داشت.

دانشگاه‌آزاد 24 امتیازی علاوه بر مبارزه با تیم آذرخودرو نوین قم، با تیم‌های آکادمی کاراته کمربند سیاه و شهرداری سیرجان دیدار می‌کند.

شهید ستاری قرچک که همچنان بدون امتیاز در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد ابتدا با شهرداری‌سیرجان مبارزه خواهد کرد و در دومین دیدار به مصاف صنعت برق هرمزگان می‌رود. آوای‌رزم و آکادمی کمربند سیاه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. در مرحله‌دوم آوای رزم با تیم شهرداری‌سیرجان و در مرحله سوم با صنعت برق هرمزگان مبارزه خواهد کرد. یک مبارزه هم بین تیم های آکادمی کاراته کمربند سیاه و مهیار تهران انجام می شود.

وزن‌کشی مسابقات بعد از ظهر روز پنجشنبه 17 اردیبشهت ماه انجام خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز