خبرگزاری کار ایران

از خبرگزاری ایلنا معذرت می‌خواهم

ارغوان: نفت چیزی برای از دست دادن نداشت/ خطا هم نوعی تاکتیک در بسکتبال است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۶۸

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد خطا نوعی تاکتیک در بسکتبال به شمار می‌آید و حتی برخی مواقع مربیان از بازیکنان می‌خواهند مرتکب خطا شوند.

روزبه ارغوان در‌گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: بابت مصاحبه نکردن با خبرگزاری ایلنا پس از بازی برابر مهرام، عذرخواهی می‌کنم. هیچ‌بازیکنی از باخت تیم‌اش خوشحال نمی‌شود و من هم آن‌روز ناراحت بودم. از طرفی عجله هم داشتم. به هرحال امیدوارم گروه ورزشی ایلنا از من نرنجیده باشد.

وی درباره دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان گفت: تیم نفت واقعا خوب است و من به آن‌ها تبریک می‌گم. این بازی برای آن‌ها در حکم مرگ و زندگی بود و اگر مارا می‌بردند به پلی‌آف راه می‌یافتند. برای همین در کوارتر چهارم هرچه داشتند روکردند و مارا تحت فشار گذاشتند. آن‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند اما خوشبختانه ما بازی را خوب آغاز کردیم و در پایان هم به دلیل شروع خوب‌مان برنده شدیم.

ارغوان درباره 5 خطائه شدندش در این بازی توضیح داد: خطا هم نوعی تاکتیک در بسکتبال به شمار می‌آید و من هم مجبور بودم امروز خطاهای زیادی انجام دهم. حتی برخی مواقع مربی بسکتبال هم از شاگردانش می‌خواهد خطا کنند و این مقوله بخش جدایی‌ناپذیر ورزش بسکتبال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز