خبرگزاری کار ایران

از هر نظر آماده ایم؛

اومانا: عظمت پرسپولیس را به آسیا نشان می‌دهیم/می‌خواهیم جشن صعود بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۱۲۱

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با نماینده ازبکستان با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا عظمت پرسپولیس را به آسیا نشان دهیم.

به گزارش ایلنا، مایکل اومانا که در نشست خبری پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای دیدار با تیم بنیادکار نماینده ازبکستان کاملا آماده هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: با مشارکت هواداران روز بزرگ دیگری را رقم خواهیم زد تا بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا توان پرسپولیس را نشان دهیم.

این مدافع سرخپوشان گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و در تلاش هستیم تا با کسب پیروزی، جشن صعود بگیریم.

اومانا در پاسخ به این سئوال که تضمین می دهد تا در دیدار حساس فردا اشتباه فردی نداشته باشد، توضیح داد: تمامی اعضای تیم تلاش می کنند تا وظایف خود را به خوبی در زمین اجرا کنند و اگر همه خوب باشند به طور یقین اشتباهی نیز صورت نمی گیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 20:35 روز چهارشنبه در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و در دیداری که تماشای آن برای هواداران رایگان است، میزبان بنیادکار خواهد بود.

هم اکنون پرسپولیس با 9 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد و درصورت پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا خواهد کرد.بنیادکارازبکستان نیز با یک امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز