خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا - قطر

قاسمی و سرمستی به نیمه نهایی راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۴۵

کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک لندن و یونس سرمستی دارنده مدال طلای جوانان جهان با شکست حریفان چینی به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش ایلنا، کمیل قاسمی امروز (چهارشنبه) در اولین مسابقه خود در وزن 125 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دور دوم ژاو دنگ را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.

قاسمی دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال باید با برنده مسابقه نمایندگان عراق و مغولستان مبارزه کند.

یونس سرمستی هم نماینده وزن 57 کیلوگرم که مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان را در کارنامه دارد در اولین مبارزه خود در این وزن با مادو کیو روبرو شد. این کشتی گیر در سه دقیقه نخست مبارزه با اجرای فن کمر و زیر گیری 6 بر صفر از آزادکار کشورمان پیش افتاد اما در ادامه کشتی، سرمستی 6 امتیاز عقب افتاده را جبران کرد و سه دقیقه نخست با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید.

سرمستی در سه دقیقه دوم کشتی هوشمندانه ای گرفت و در نهایت این مبارزه بسیار سخت را با نتیجه 9 بر 7 پیروز شد. سرمستی در دور سوم و برای رسیدن به فینال باید با برنده مبارزه نمایندگان ازبکستان و قرقیزستان مبارزه کند.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از امروز در دوحه قطر آغاز شده است. دو روز اول این مسابقات به کشتی آزاد و دو روز دوم به مسابقات کشتی فرنگی اختصاص دارد .

این مسابقات 20 اردیبهشت ماه خاتمه می یابد .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز