خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۰۰هزار تماشاگر اتفاق خوبی بود؛

جمشیدی: می‌توانیم الهلال را در تهران شکست دهیم/قضاوت درباره برانکو زود است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۳۷

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حمایت 100 هزار نفری تماشاگران شکست الهلال عربستان در تهران دور از دسترس نیست.

پژمان جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس بنیادکار ازبکستان را در ورزشگاه آزادی شکست داد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که خوشحال کننده بود اما از آن بهتر حضور 100 هزار تماشاگر بود که اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم پرسپولیس در مرحله بعد هم موفق شود.

وی در مورد تقابل پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله بعدی این رقابت ها گفت: پرسپولیس با حضور 100 هزار نفری تماشاگرانش نصف راه را رفته است و به نظر من حضور هواداران کمک بسیار بزرگی به تیم می کند. در تهران می توانیم الهلال را ببریم و در عربستان باید محتاط تر باشیم. در نهایت امیدوارم پرسپولیس از سد الهلال بگذرد و در این راه حضور تماشاچیان در ورزشگاه آزادی خیلی کمک می کند تا اندوخته خوبی کسب کنیم و به دیدار برگشت در عربستان امید داشته باشیم.

جمشیدی در پایان و در مورد عملکرد برانکو در پرسپولیس گفت: نمی شود به این زودی در مورد برانکو قضاوت کرد و باید حداقل 3 ماه کار کند تا نتیجه کارش را ببینیم اما در این مدت توانسته به تیم نظم بدهد و حاشیه ها را جمع کرده است اما به لحاظ فنی زود است در مورد عملکرد برانکو صحبت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز