خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی آسیا- قطر

پیروزی‌های پیاپی آزادکاران ایران/ احسان پور به نیمه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۴۰

آزادکاران 4 وزن دوم کشورمان کار خود را با پیروزی در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروزبا مسابقات چهار وزن دوم پیگری شد و هر 4 نماینده کشورمان مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.  

وزن ۶۱ کیلوگرم  که 15 نفر وزن کشی کردند، بهنام احسان پور در مسابقه اول یانگ جائه هون از کره جنوبی را با ضربه فنی شکست داد. وی در دور دوم نیز مقابل ماساکازو کومل از ژاپن با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیان ژن گانگ از چین برود.

در وزن 70 کیلوگرم، سعید داداش پور در نخستین گام با نتیجه 7 بر 3 از سد نورلان بکژانوف از قزاقستان گذشت. وی در در دور دوم با زلیم خان یوسوپوف، نایب قهرمان بازی های آسیایی و نفر پنجم جهان از تاجیکستان روبرو می شود که در صورت پیروزی در نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران افغانستان و مغولستان مبارزه خواهد کرد.

در 74 کیلوگرم 14 نفر وزن کشیدند که پیمان یار احمدی در مسابقه اول با نتیجه 10 بر صفر از سد عظمت سوفیف از تاجیکستان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم با مسلم اِولوئف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان مسابقه می دهد. رشید قربان اف، قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان در سال 2013 از ازبکستان در گروه یاراحمدی حضور دارد.

در 97 کیلوگرم 12 نفر شرکت دارند که محمدحسین محمدیان در اولین مسابقه اش با نتیجه 6 بر 2 علی خان ژومایف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم با رستم اسکندری، دارنده مدال های نقره و برنز آسیا از تاجیکستان مسابقه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز