خبرگزاری کار ایران

با وجود پیروزی ۳ بر صفر در نیوکمپ؛

مسی: کار صعود بارسا تمام نشده/ بازی دشواری در مونیخ پیش‌رو داریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۷۹

ستاره بارسلونا معتقد است با وجود پیروزی خیره‌کننده این تیم مقابل بایرن‌مونیخ هنوز چیزی تمام نشده و کار سختی در مونیخ در پیش دارند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی که 2 گل از 3 گل تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل بایرن‌مونیخ به ثمر رساند پس از این دیدار گفت: با اینکه در دیدار رفت در خانه نتیجه خوبی گرفتیم اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم.

آقای‌گل فعلی لیگ قهرمانان در ادامه به بازی برگشت دو تیم در مونیخ اشاره کرد و افزود: 90 دقیقه دیگر از این مرحله باقی مانده و من معتقدم بارسلونا کار دشواری در مونیخ پیش رو خواهد داشت.

این ستاره کاتالان‌ها در پایان تاکید کرد که باید او و دیگر هم‌تیمی‌هایش خود را برای دیدار سخت در مونیخ آماده نگه دارند.

دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان بامداد امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که بارسلونا در دیداری خیره کننده موفق شد با 2 گل مسی و یک گل از سوارز 3 بر صفر نتیجه بازی رفت را به سود خود رقم بزند تا به نوعی کار مونیخی‌ها را تمام کند.

در دیگر دیدار این مرحله یوونتوس هم در ورزشگاه اختصاصی‌اش در تورین موفق شد 2 بر یک از سد رئال مادرید عبور کند.

دیدارهای برگشت این مرحله سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده در دو ورزشگاه آلیانس آره‌نا و سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز