خبرگزاری کار ایران

فقط یک خریدار برای سرخ‌ها؛

حسین هدایتی از مزایده چهارم کنار کشید/ پرسپولیس دیگر «عابر بانک» ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۹۲

حسین هدایتی از خرید باشگاه پرسپولیس منصرف شد تا فقط یک خریدار پای خرید سرخ‌ها باقی بماند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده 29 اردیبهشت‌ماه مزایده چهارم سرخابی‌ها برگزار خواهد شد که یکی از خریداران اصلی سرخ‌ها ترجیح داد به دلیل مشکلاتی که دارد از ماجرای خرید باشگاه سرخ پایتخت کنار بکشد تا عملا فقط یک خریدار برای پرسپولیس باقی بماند.

شرکت استیل‌آذین ایران که هدایت آن را حسین هدایتی بر عهده دارد، یکی از مشتریان پر و پا قرص خرید سرخ‌ها بود ولی ابهامات موجود در پرونده، بدهی‌بانکی هدلینگ استیل‌آذین‌ایرانیان که آن را حدود 100 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و فرصت کمی که تا زمان برگزاری مزایده چهارم باقی مانده باعث شد آقای عابر بانک قید حضور در مزایده چهارم را بزند و حالا باید منتظر روز موعود باشیم تا وضعیت باشگاه سرخ‌ها مشخص شود.

با کنار کشیدن هدایتی فقط شرکت بهنام‌پیشرو باقی می‌ماند که اگر «اهلیت» این شرکت توسط شورای 3 نفره متشکل از وزرای اقتصاد، ورزش و دادگستری تایید شود، تکلیف برنده مشخص است و این شرکت که از ابتدای فصل اسپانسر این باشگاه بود به طور رسمی کنترل باشگاه را در دست خواهد گرفت.

این در حالی است که هنوز وضعیت باشگاه استقلال مشخص نیست و باید تا روز مزایده صبر کرد تا تکلیف آبی‌های پایتخت هم مشخص شود.

مزایده چهارم سرخابی‌ها با قیمت پایه 290 میلیارد تومان و پرداخت 20 درصد نقدی و اقساط 5 ساله سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه برگزار  می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز