خبرگزاری کار ایران

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد؛

روشن شدن وضعیت محسن بنگر تا 48 ساعت آینده/ نیاز علی‌عسگری به چند هفته درمان

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۳۳

محسن بنگر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر بدنساز تیم و کادر پزشکی دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام کادر پزشکی، محسن بنگر که روز پنجشنبه در جریان تمرینات سرخ‌پوشان به دویدن دور زمین زیر نظر کادر پزشکی پرداخته بود، صبح امروز نیز به ورزشگاه درفشی‌فر رفت و تحت نظر بدنساز تیم تمرینات خود را دنبال کرد.

مدافع پرسپولیس این تمرینات را در نوبت بعدازظهر همزمان با تمرین سرخ‌پوشان ادامه می‌دهد.

کادر پزشکی درباره آخرین وضعیت او اعلام کرد: تمرینات بنگر رفته‌رفته سنگین‌تر خواهد شد و 48 ساعت آینده بار دیگر توسط پزشک متخصص مورد بررسی و معاینه قرار می‌گیرد و چنانچه شرایط وی مناسب ارزیابی شود، از روز دوشنبه در تمرینات تیمی حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین بنابر اعلام کادر پزشکی تیم، حمیدرضا علی عسگری که در هفته‌های گذشته با وجود درد از ناحیه کشاله ران سرخ‌پوشان را همراهی می‌کرد و به همین دلیل در بازی با پیکان حضور نداشت، بعد از بازی با بنیادکار از همین ناحیه احساس درد داشت.

کادر پزشکی با توجه به فشردگی بازی‌ها و نیاز تیم به این بازیکن و اصرار خود وی برای کمک رساندن به تیم با توجه به کمبود نفرات تلاش دارد با اقدامات درمانی و فیزیوتراپی او را به بازی‌ها برساند.

علی‌عسگری برای درمان کامل به زمان چند هفته‌ای نیاز خواهد داشت. وی در حال حاضر روزی 2 جلسه فیزیوتراپی را انجام می‌دهد و کادر پزشکی فردا شرایط او را برای حضور در آخرین تمرین پیش از بازی با گسترش‌فولاد ارزیابی خواهد کرد.

همچنین بابک حاتمی با آسیب‌دیدگی خفیفی روبرو شده که چندان جدی به نظر نمی‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز