خبرگزاری کار ایران

آمریکا سخت‌ترین حریف ماست

معروف: حرفی درباره زنیت ندارم!/ والیبال ایران معادلات را به هم می‌ریزد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۲۷

کاپبتان تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است تیم آمریکا سخت‌ترین حریف ایران در لیگ جهانی والیبال است. وی ترجیح می‌دهد درباره تیم زنیت کازان صحبت نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرسعید معروف در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: این آخرین تمرین تیم ملی است اما به نوعی نخستین تمرین من به حساب می‌آید. فکر می‌کنم پس از سفر به فنلاند و جمهوری چک به شرایط ایده‌آلی برسیم. امیدوارم از بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی بگیریم و به امتیازات خانگی امیدوار باشیم.

وی درباره رقبای تیم ملی ایران در لیگ جهانی توضیح داد: با توجه به نخستین دیدار ما برابر آمریکا و از آ‌نجا که این تیم با تمام بازیکنان اصلی‌‌اش به مصاف ما می‌آید، فکر می‌کنم دشوارترین حریف‌مان باشد. در مجموع فکر می‌کنم تمام بازی‌ها سخت خواهد بود و به خوبی می‌دانیم که باید از بازی‌های خارج از خانه خود دست پر برگردیم و اصلاً مهم نیست که این امتیازات از کدام بازی کسب شود.

معروف در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر‌ ادامه همکاری‌اش با تیم زنیت‌کازان گفت:‌ فعلاً حرفی درباره زنیت ندارم و تمرکزم روی تیم ملی است.

وی درباره بازیکنان در تیم ملی اظهار کرد: والیبال اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود و رفاقتی که در تیم حاکم است باعث شده تا در اردوهای بلندمدت فشار روانی زیادی به بازیکنان وارد نشود. ما سال گذشته 50 روز خارج از ایران بودیم و امسال هم حدود 36 روز چنین شرایطی را داریم. خوشبختانه در والیبال مشکلاتی برای اردوهای بلندمدت وجود ندارد و این نشان می‌دهد ارتباط بین بازیکنان خوب است.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره شرایط ایران در لیگ جهانی ادامه داد: واقعا کار سختی داریم. شاید روی کاغذ کمتر کسی برای ایران شانس صعود قائل باشد اما ایران همیشه معادلات کارشناسان را به هم می‌ریزد. باید نشان دهیم نسبت به سال گذشته چقدر پیشرفت کرده‌ایم.

وی درباره حضور والیبال ایران در المپیک ریو گفت: فکر می‌کنم مهمترین مسابقاتی که والیبال ایران باید به آن فکر کند، مسابقات المپیک باشد. سال‌هاست که بازیکنان در کنار هم بازی می‌کنند و کاملاً با هم هماهنگیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز