خبرگزاری کار ایران

نفت هنوز سقوط نکرده؛

رضائیان: هواداران تیم را تشویق کنند، نه تهدید/مبارزه تا لحظه آخر ادامه دارد

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: با هر تیمی بازی داریم برای مرگ و زندگی بازی می کند.

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در این چند هفته با هر تیمی بازی کرده‌ایم یا در کورس بوده یا برای بقا می‌جنگیده و بی‌تفاوت نبوده‌اند و برای آنها بازی مرگ و زندگی بوده است.

وی ادامه داد: الان هم با سپاهان بازی داریم که برای قهرمانی می‌جنگد و هفته‌آخر هم با ملوانی باید بازی کنیم که برای بقا تلاش می‌کند. شرایط بسیار دشواری برای ما وجود دارد و امیدوارم بچه‌ها روحیه خود را حفظ کنند و برنده بازی شوند تا امیدهای ما برای بقا در لیگ زنده بماند.

مدیرعامل باشگاه‌نفت مسجد سلیمان افزود: ما هنوز به لیگ‌یک سقوط نکرده‌ایم و اگر 2 بازی آخر را ببریم با 28 امتیاز می‌توانیم به پلی‌آف برویم یا حتی مستقیم در لیگ‌برتر بمانیم که این مساله بستگی به نتایج تیم‌های دیگر دارد. هیچ تیمی هنوز نیفتاده و هیچ تیمی هم قهرمان نیست و تا لحظه آخر این مبارزه ادامه دارد.

رضائیان در مورد تهدید بازیکنان این تیم توسط برخی از تماشاگران گفت: معمولا در ایران وقتی تیمی می‌بازد شرایط روحی مناسبی ندارند و همه تحت فشار هستند اما این مسائلی که پیش آمده بیشتر از روی ناراحتی لحظه‌ای آدم‌ها است. امیدوارم در بازی با سپاهان همه چیز عادی پیش برود.

وی با اشاره به ناراحتی تماشاگران نفت اضافه کرد: به هر حال تماشاگران ما ناراحت هستند. من نمی‌گویم تهدید کرده‌اند، بلکه نباید روحیه بچه‌ها را پایین بیاورند. آنها نباید تهدید کنند، بلکه تشویق بیشتر به تیم ما کمک خواهد کرد و قطعا بچه‌ها با تمام وجود بازی خواهند کرد تا از حیثیت خودشان؛ تیم و شهر مسجد سلیمان دفاع کنند و اگر هم در این راه موفق نشوند دلیل بر کم‌کاری آنها نیست.

کد خبر : ۲۷۵۸۸۰