خبرگزاری کار ایران

در سه جبهه می جنگیم؛

منصوریان: لیگ برتر اولویت سوم نفت است/به استقلال کمک می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۰۹

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه تیمش در سه جبهه می جنگد گفت: تنها تیمی هستیم که خیلی مصرانه به دنبال بالا نگه داشتن پرچم ایران هستیم.

به گزارش ایلنا،  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: به انتهای لیگ رسیده و دو هفته سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم. بازی ما مقابل صباست که برای ما مهم‌تر از بازی با تراکتور است. دلیلش هم حیاتی بودن این سه امتیاز است. ما خیلی خوب در سه جام کار می‌کنیم و تنها تیمی هستیم که خیلی مصرانه به دنبال بالا نگه داشتن پرچم ایران هستیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: برای قهرمانی، مهم‌ترین مسیر، بازی فرداست. نفت مسجدسلیمان هم چون آخرین امیدش با سپاهان است حتما تلاش زیادی دارد و بازی استقلال و تراکتور هم که جای خودش را دارد. این سه بازی سرنوشت را روشن می‌کند ولی ما به عنوان تیمی که با کمترین هزینه بیشترین پیشرفت را داشته باید از اعتبارمان دفاع کنیم. ما طرفدار زیادی نداریم ولی به یک نکته که خیلی برای مان حائز اهمیت است اتکا می‌کنیم. در برنامه نود گذشته دیدیم که مردم چقدر با احترام با ما برخورد می‌کنند و امیدوارم مثل آن برنامه تا آخرین لحظه در کورس باشیم و در نهایت موفق باشیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: خیلی از دوستان به من پیشنهاد دادند که یکی از جام‌ها را رها کنیم. اما وقتی به تمرین تیم می‌رفتم و انرژی بازیکنان را می‌دیدم، اولویت‌بندی کردیم. با علم به این که در آسیا شاید خیلی قوی نباشیم، اولویت را روی آن گذاشتیم. اولویت دوم را جام حذفی قرار دادیم و اولویت سوم را هم روی لیگ گذاشته‌ایم. یعنی پرچم کشورمان برای ما اهمیت زیادی دارد و این در حالی است که هر چهار روز یا پنج روز یک بار بازی می‌کنیم؛ آن هم در حالی که حریفان ما گاهی تا 20 روز استراحت دارند. خواسته اصلی ما در مورد جام حذفی است و بدون شک ما زودتر از دوازدهم خرداد به میدان نمی‌رویم. قطعا حریف مان هم دوست ندارد که با تیمی خسته بازی کند. ما کلا هشتم و نهم را برای تمرین کردن پیش از فینال حذفی داریم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شکست تیمش برابر العین و وضعیت روحیه بازیکنانش اظهار کرد: تنها باختی بود که بعد از آن خوشحالی کردیم. خوشبختانه به لحاظ روحی وضعیت مناسبی داریم. از الشباب تشکر می‌کنم که آن قدر جوانمردانه بازی کردند . ما سه هیچ باختیم و البته حریف مان خیلی قدرتمند بود و این را می‌دانستیم. آنها در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بودند. اصلا دوست ندارم که این باخت مان به العین و صعودمان دست مایه تمسخر شدن از سوی دیگران شود. نظر اصلی من در این جمله دوست خوبم پیمان یوسفی است.

منصوریان در پایان و در پاسخ به سئوالی درباره این که آیا صحت دارد که گفته 6 امتیازی که از استقلال گرفته را برمی‌گرداند، اظهار کرد: همیشه اعتقاد داشته‌ام که یک پای آسیا باید استقلال و پرسپولیس باشد. رکورد تماشاگر را پرسپولیسی‌ها هفته قبل زدند. اگر ما بتوانیم در جام حذفی به تیم استقلال که هر چه دارم از آنها است، کمک کنیم که به آسیا بروند، حتما تلاش مان را در این باره انجام می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز