خبرگزاری کار ایران

چرخش ۱۲۰ درجه‌ای یحیی؛

گل‌محمدی: تلاش مان کسب سهمیه از لیگ است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۴۳

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تلاش تیم‌اش را برای کسب سهمیه متمرکز بر لیگ برتر می‌داند نه جام حذفی.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن برابر ملوان اظهار کرد: در حال حاضرحتی به فینال جام حذفی فکر نمی کنیم و تلاش مان کسب سهمیه از لیگ است. دو هفته پایانی لیگ است و با توجه به شرایطی که در جدول داریم شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز است. تمام هم و غم ما این است در این دو هفته نتیجه بگیریم و یکی از سهمیه های آسیا را به دست بیاوریم.

 وی اضافه کرد: سرنوشت این دو مسابقه هم دست خودمان است، باید در این بازی‌ها امتیازات را بگیریم و کاری به نتایج استقلال و فولاد که پشت سر ما هستند، نداریم. برابر تیمی قرار داریم که آنها هم نیاز زیادی به امتیاز این مسابقه دارند و با انگیزه فراوانی برابر ما قرار می گیرند. کار دشواری داریم اما فکر می کنم انگیزه و اراده بچه ها برای برد بسیار زیاد است.

گل‌محمدی درباره ترکیب تیم‌اش در بازی فردا توضیح داد: وقتی بازیکنی تمرینات بهتر، تمرکز بالاتر و شرایط بهتری داشته باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد. البته با توجه به مصدومیت هایی که برای دروازه بانان ما پیش آمد ناچار شدیم آنها را در جریان بازی ها عوض کنیم اما سیستم تیمی ما این است که هر بازیکنی آمادگی بیشتری داشته باشد به ترکیب راه پیدا می کند.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری فینال جام حذفی گفت: فکر می کنم اعتراض نفتی ها بی مورد باشد چون وقتی تیمی به مسابقات آسیایی صعود می کند طبیعی است که چنین برنامه فشرده ای را در دستور کارش قرار دهد. این در فوتبال طبیعی است و تیمی که در باشگاه های آسیا بازی می کند باید این شرایط را بپذیرد. درست است که بحث ملی مطرح است ولی مثلا وقتی بارسلونا با بایرن مونیخ بازی دارد کسی نمی گوید اسپانیا و تیم ملی آلمان بازی دارند. در لیگ اروپا هم لیورپول پنجشنبه در ترکیه به میدان رفت و یکشنبه در کشور خود با منچستریونایتد بازی کرد. در نهایت برای نفتی ها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم برابر الاهلی عربستان موفق باشند، مسابقه‌ای که برای همه اهمیت زیادی دارد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره دربی پایتخت هم گفت: این دیدار همیشه حساس و جذاب است و من هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. اینجا استقلالی ها دارند می خندند ولی انشاءالله مثل بازی رفت شما را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز