خبرگزاری کار ایران

درنشست مسئولان نفت و ذوب آهن؛

تاریخ جدید فینال جام حذفی 28 اردیبهشت مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۳۴

زمان دیدار فینال جام حذفی در نشست هفته آینده مدیران و سرمربیان دو باشگاه نفت تهران و ذوب آهن مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال نفت تهران یکی از فینالیست‌های رقابت های جام حذفی که موفق شد به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، باید روز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه خانگی به مصاف الاهلی عربستان برود و بازی برگشت دو تیم هم چهارشنبه ششم خردادماه در عربستان برگزار می‌شود.

با توجه صعود تیم نفت به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، قطعا فینال رقابت های جام حذفی که پیش از این قرار بود روز اول خردادماه برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.

بر این اساس قرار است سعید آذری مدیرعامل باشگاه و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، روز دوشنبه هفته آینده در محل سازمان لیگ حضور یافته تا در نشست با مسئولان این سازمان، در مورد زمان جدید برگزاری فینال جام حذفی تصمیم گیری کنند.

پیش از این سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تعویق چند روزه زمان فینال جام حذفی مخالفت و اعلام کرده بود اگر این دیدار بعد از روز سوم خردادماه برگزار شود، تیمش در این دیدار حاضر نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز