خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قطر؛

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند/قرعه سخت برای نمایندگان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۴۳

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در دوحه قطر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم وزن کشی مدعیان پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در دوحه قطر برگزار شد که نمایندگان کشورمان با قرعه‌های نسبتا سخت باید از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به مصاف رقبای خود بروند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر حضور دارند، محمد علی گرایی در نخستین تجربه حضور در این رقابت ها پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آسرور محی‌الدین اف ازبکستانی می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه تاکشی ایزومی از ژاپن و ژادرایف از قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پیام بویری در دور اول با شریف بدر از قطر مسابقه می دهد. وی در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه بین یانگ از چین و پریمانوف از ترکمنستان روبرو می شود. در این وزن ۱۲ کشتی گیر وزن کشی کردند. فرنگی کاران قرقیز و قزاق نیز در گروه بویری حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر به  روی باسکول رفتند، یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه جعفرخان از قطر و هیوک جین کیم از کره جنوبی مبارزه می کند.

در ورن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بیک سلطان محموداف از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار محمد اباطالب از اردن و مارگولان آسیمبیکوف از قزاقستان، قهرمان آسیا، روبرو خواهد شد.در این وزن ۱۱ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ۱۲ فرنگی کار وزن کشیدند، بشیرباباجان زاده در دور نخست با مرات رامونوف از قرقیزستان دارنده مدال برنز آسیا مسابقه می دهد و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه محمد ابراهیم از بحرین و ماماسولیف از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا مبارزه می کند. نورماخان تنالیف کشتی گیر مطرح قزاق، قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان نیز در گروه نماینده ایران حضور دارد.

امروز در مسابقات سه وزن نخست نیز رامین طاهری در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، داود عابدین زاده در وزن ۸۵ کیلوگرم به دلیل پارگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به مسابقات ادامه دهد و پنجم شد و محسن حاجی پور با یک شکست مقابل حریف قزاق از دور رقابت های وزن ۵۹ کیلوگرم حذف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز