خبرگزاری کار ایران

کی‌روش عاقلانه رفتار می‌کند؛

افاضلی: منظور وزیر ورزش کی‌روش نبود/در مورد حرف‌های گودرزی سوءتعبیر شده

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۳۵

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم در مورد حرف‌های وزیر ورزش درباره کی روش سوءتعبیرشده است.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مورد حرف‌های اخیر وزیر ورزش فکر می‌کنم سوءتعبیر شده و آن را به کی‌روش ربط داده‌اند. به هرحال در صحبت‌هایی که می‌شود هدف‌های متفاوتی وجود دارد و خود وزیر هم گفت که اسم از کسی نبردم پس ما هم تعبیر دیگری نکنیم.

وی افزود: حرف‌های گودرزی را به شکلی که مدنظرش نبوده تفسیر نکنیم چون این مسئله برای فوتبال مان هم خوب نیست. همه آزاد هستند نظراتشان را بگویند ضمن اینکه آدم ها هرچه مهم‌تر باشند تفسیرها از حرف‌های آنها بیشتر است. منظور وزیر ورزش کی‌روش نبوده خودش هم گفته است.

افاضلی ادامه داد: همه تعبیر کردند که منظور گودرزی با کی‌روش بوده اما بعد خود ایشان اصلاحیه گذاشتند و گفتند از کسی اسم نبرده‌اند. به نظر من اگر به خود آدم‌ها استناد کنیم مشکلی پیش نمی‌آید.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: کی‌روش اعلام کرده که حرف های وزیر را نشینده چون مشغول دیدن بازی بارسلونا و بایرن‌مونیخ بوده است. به هرحال کی‌روش عکس‌العمل خودش را دارد و وقتی جوابی را نمی‌خواهد بدهد نشان‌دهنده این است که دارد عاقلانه رفتار می‌کند.

افاضلی در پایان و در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید یک روز وزیر و کی‌روش خیلی حرف ها را رودررو و بی‌پرده بزنند، گفت: بعید می‌دانم. گودرزی وزیر ورزش است و حق دارد در مورد ورزش اظهار نظر کند و اگر احساس کند می خواهد حرفی را به کسی بزند او را به دفترش فرا می‌خواند و حرفش را می‌زند پس نگران این مسئله نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز