خبرگزاری کار ایران

با حکم علی مرادی؛

نصیری مشاور عالی فدراسیون وزنه‌برداری شد/باقری رئیس کمیته پزشکی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۱۴

محمد نصیری قهرمان وزنه برداری جهان که سابقه کسب 3 نشان طلا، نقره و برنز المپیک را را در کارنامه خود دارد، با حکمی از سوی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به عنوان مشاور عالی این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری خطاب به محمد نصیری آمده است:

احتراما نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور عالی اینجانب در فدراسیون وزنه برداری منصوب می شوید. اطمینان خاطر دارم شایستگی، تعهد و تخصص ارزنده جنابعالی در شناخت همه جانبه موضوعات حیطه فعالیت، می‎‌تواند راهگشای اهداف و آرمان‌های والای این فدراسیون باشد. امید است در پرتوی توفیقات الهی و عنایات حضرات معصومین علیهم السلام موفق و موید باشید.

داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری شد

داود باقری، طی حکمی از سوی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‎برداری، به سمت ریاست کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری منصوب شد.

 باقری در کارنامه خود سابقه همکاری با کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به عنوان دبیر کمیته پزشکی این کنفدراسیون را دارد. به دنبال انتصاب داود باقری و با درخواست وی، یک فیزیوتراپ تمام وقت به اردوی تیم‎های ملی وزنه‎برداری اضافه شد تا از این پس ملی پوشان به لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بهتری برای حضور در رقابتهای مختلف بین المللی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز