خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر جزیره

سیتی QPR را 6 تایی کرد/ تساوی چلسی و لیورپول در لندن

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۱۷

دیدار تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول در لیگ برتر فوتبال جزیره با تساوی یک بر یک به پایان رسید و منچسترسیتی هم با 6 گل کوئینزپارک رنجرز را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌‌های چلسی و لیورپول از هفته سی‌وششم لیگ برتر جزیره ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه  استمفورد بریج لندن آغاز شد و دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

جان تری دقیقه 5 نخستین گل این بازی را با ضربه سر و در پی ارسال کرنر فابرگاس برای آبی‌های لندن  به ثمر رساند. دقیقه 44 لیورپول به یک ضربه ایستگاهی چسبیده به خط محوطه جریمه در سمت راست دفاع چلسی دست پیدا کرد. ارسال بلند لیورپولی‌ها را استیون جرارد با ضربه سری چکشی به گل تساوی تیم‌اش تبدیل کرد تا شاگردان براندن راجرز بازنده این دیدار نباشند.

چلسی که هفته پیش قهرمانی‌اش در لیگ جزیره مسجل شده بود با این تساوی 84 امتیازی شد و لیورپول هم رتبه پنجم خود را با 62 امتیاز حفظ کرد.

در دیگر دیدار امروز،‌ منچسترسیتی میزبان کوئینزپارک رنجرز بود و با 6 گل تیم قعرنشین فوتبال جزیره را درهم کوبید. سرخیو آگوئرو دقیقه 4 به محوطه جریمه QPR وارد شد و با شوتی محکم دروازه این تیم را گشود.

دقیقه 32 نوبت به الکساندر کولاروف رسید تا روی یک ضربه کاشته، با شوتی تماشایی برای سیتی گلزنی کند. نیمه نخس با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان پیگرینی به پایان رسید. دقیقه 50 نیمه دوم آگوئرو با اشتباه مرگ‌بار مدافع رنجرز در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از حرکت پا به توپ در یک نیمه دروازه این تیم را با یک بغل پای ساده گشود.

دقیقه 65 آگوئرو یک پنالتی برای سیتی گرفت و خودش آن‌را برخلاف جهت حرکت سنگربان رنجرز درون دروازه این تیم فرستاد. دقیقه 70 نوبت به میلنر رسید تا پس از ارسال ضربه کرنر دروازه حریف را با یک بغل پا باز کند. این پایان کار نبود و داوید سلیوا دقیقه 87 با نفوذ به محوطه جریمه رنجرز، دروازه‌بان را هم دریبل زد و با یک بغل پا نام خود را در جمع گلزنان این دیدار ثبت کرد.

سیتی با این پیروزی 73 امتیازی شد و با 2 بازی بیشتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول لیگ برتر جزیره ایستاد. کوئنیزپارک رنجرز هم با 27 امتیاز به قعرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز