خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا-قطر؛

دوندگان نوجوانان ایران از کسب مدال بازماندند/دو عنوان چهارمی و پنجمی در روز سوم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۹۲

در سومین روز از رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا مردان ایران به رتبه‌ای بهتر از چهارمی نرسیدند.

به گزارش ایلنا، دو عنوان چهارمی و پنجمی حاصل کار دوومیدانی کاران ایران در روز سوم مسابقات نوجوانان آسیا بود. در رقابت های روز سوم و در ماده پرتاب چکش، حامد صلاحی نماینده ایران با ثبت رکورد ۶۱ متر و ۶۳ سانتی متر به مقام چهارمی بسنده کرد.

در دوی ۱۵۰۰ متر با مانع نیز محمد باقری از کشورمان با زمان ۰۴:۱۰:۵۵ از خط پایان گذشت تا عنوان پنجمی را به خود اختصاص دهد. کاروان ایران در دوی ۲۰۰ متر نیز نماینده داشت اما مسئولان برگزاری اجازه شرکت محمدرضا فریدی در مسابقات را ندادند.

امروز در آخرین روز از مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا در قطر، نمایندگان ایران در پرتاب دیسک به رقابت با رقیبان خود خواهند پرداخت. بر اساس برنامه مسابقات، در ماده پرتاب دیسک و از ساعت ۱۸:۱۵ به  وقت قطر، محمود منصوری و سجاد زارع به رقاب با حریفان خود خواهند پرداخت.

مسئولان فدراسیون دوومیدانی بر اساس رکوردهایی که این ورزشکاران پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ثبت کردند، آنها را از شانس‌های کسب مدال در پرتاب دیسک دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز