خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواستم هواداران نگران شوند؛

پروین: منتظرم استقلال و الهلال را ببریم/ هواداران به ورزشگاه بیایند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۳۸

سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بیماری اش برطرف شده و جای نگرانی نیست، گفت: با دعای خیر مردم حالم خوب است و منتظر برد پرسپولیس در دربی و مقابل الهلال عربستان هستم.

به گزارش ایلنا، علی پروین پس از انتشار خبر بستری شدنش در بیمارستان در صفحه شخصی اش آورده است: متاسفانه چند روز کسالت داشتم و این موضوع برخلاف میل باطنی‌ام رسانه‌ای شد. دوست نداشتم باعث نگرانی هواداران شوم و خدا را شکر در حال حاضر به خواست خدا و با دعای خیر هواداران حالم خوب است. از همه دوستان و هوادارانی هم که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به بازی‌های پیش روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و دربی 80 پایتخت خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی‌های مهمی دارد و من امیدوارم پرسپولیس هم در دربی و هم در مجموع دو بازی با الهلال به برتری برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران اضافه کرد: البته خیلی مهم است که هواداران به ورزشگاه بیایند. در این دو بازی آسیایی هم که هواداران آمدند و ورزشگاه را پر کردند، یک جورهایی پرسپولیس دوباره زنده شد. از هواداران می‌خواهم برای هر دو بازی الهلال و دربی از همین حالا برنامه بریزند و به ورزشگاه بروند زیرا حضورشان واقعا تاثیر خودش را می‌گذارد و در بازی با النصر و تیم ازبکستانی این مساله کاملا معلوم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس هم حتما تمام تلاش خودشان را می‌کنند. این چند بازی خیلی مهم است. مهم نیست پرسپولیس و استقلال کجای جدول هستند و چه شرایطی دارند، دربی جدای از تمام این مسائل است و حساسیت دارد.

پروین همچنین گفت: بازی با الهلال هم جای خودش را دارد. باید کار را در تهران تمام کرد و با یک ذخیره خوب به عربستان رفت. این بازیکنان در یکسری از بازی‌ها نشان دادند توانایی زیادی دارند. حالا هم مطمئن باشند، هر قدر بیشتر تلاش کنند هواداران آن را بی‌جواب نمی‌گذارند و امیدوارم با نتیجه خوب در دربی، با یک روحیه بهتر به مصاف الهلال بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز