خبرگزاری کار ایران

نخستین المپیاد ورزشی ناشنوایان- مشهد؛

تیم والیبال خراسان قهرمان شد/ فینالیست‌های فوتسال مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۴۸

در پایان مسابقات والیبال مردان در اولین المپیاد فرهنگی- ورزشی ناشنوایان ایران، تیم خراسان رضوی به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال مردان در اولین المپیاد ناشنوایان با حضور ۶ تیم از ۵ استان برگزار شد و در پایان تیم خراسان رضوی الف به مقام قهرمانی دست یافت. تیم های گلستان و تهران نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

امیر حسین منظمی رئیس انجمن والیبال فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شده و چند بازیکن جدید معرفی شده اند که در آینده می توانند مهره های خوبی برای تیم ملی والیبال ناشنوایان باشند.

همچنین  مسابقات فوتسال ناشنوایان در ۶ گروه ۴ تیمی برگزار شد که در پایان ۴ تیم کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، قزوین و قم به نیمه نهایی راه یافتند.

تیم قم با نتیجه ۶ بر یک تیم قزوین را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

مسابقه دو تیم کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان نیز در پایان ضربات پنالتی با برتری ۶ بر ۴ کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید تا فینالیست دیگر مشخص شود.

طبق برنامه فینال مسابقات فردا ساعت ۱۱ صبح در سالن شهید فیاض بخش مشهد بین تیم های قم و کهگیلویه و بویراحمد و رده بندی ساعت ۱۰ صبح بین تیم های قزوین و اصفهان برگزار خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی تمامی مسابقات را زیر نظر داشتند و عملکرد بازیکنان را بررسی نمودند و ۴ بازیکن جوان به تیم ملی فوتسال دعوت خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز