خبرگزاری کار ایران

بایرن‌مونیخ ۳– بارسا ۲

پیروزی بی‌حاصل شاگردان پپ/ بارسا به فینال لیگ قهرمانان رفت

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۶۰

دیدار برگشت تیم‌های بایرن‌مونیخ و بارسا با برتری مونیخی‌ها به پایان رسید اما این تیم بارسا بود که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و بارسا از دور برگشت مرحله نیمه‌پایانی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 دیشب در ورزشگاه آلیانزآرنا آغاز شد و تیم بارسا با وجود شکست 3 بر 2 مقابل میزبان، راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

ترکیب بایرن‌مونیخ: نویر، آلونسو، بن عطیه، تیاگو، لواندوفسکی، رافینیا، بواتنگ، برنات، لام، مولر و شواینشتایگر   

ترکیب بارسا: ترشتگن، آلوز، پیکه، ماسکرانو، یوردی آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، سوارز، مسی و نیمار

دقیقه 7 مهدی بن عطیه روی ارسال بلندی دروازه بارسا را باز کرد تا هواداران مونیخی را به ادامه کار امیدوار کند اما 8 دقیقه بعد نیمار این امید را برباد داد. دقیقه 15 پاس بدون نقص مسی پشت مدافعان بایرن به سوارز رسید و او هم توپ را در دهانه دروازه خالی برای نیمار فرستاد تا این بازیکن با بغل پایی ساده گل تساوی بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه 29 اتفاق مشابهی افتاد. مدافعان بارسا در یک ضدحمله توپ بلندی را به زمین حریف فرستادند تا مسی این بار با ضربه سر توپ را در محوطه جریمه به سوارز برساند. مهاجم اروگوئه‌‌ای بارسا با پاسی بلند توپ را به نیمار رساند تا ضلع سوم مثلث ویرانگر بارسا، پس از کنترل توپ با ضربه‌ای ناگهانی توپ را به کنج دروازه نویر بفرستد.

بایرن پس از این گل فرصت‌های زیادی برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما مولر و لواندووسکی آن‌ها را از دست دادند. اوج بدشانسی بایرن دقیقه 40 بود. در این دقیقه لوواندوسکی ضربه‌ای را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه بارسا روانه کرد که باواکنش ناقص ترشتکن توپ می‌رفت تا در کنج دروازه بارسا آرام بگیرد اما سنگربان کاتالون‌ها دنبال توپ رفت و آن را از روی خط دروازه با کف دست برگرداند تا کار بایرن در نیمه دوم سخت‌تر شود.

با شروع نیمه دوم بایرن که چیزی برای از دست دادن نداشت، یک‌پارچه حمله شد و دقیقه 59 با ضربه لواندووسکی و در حالی‌که ترشتکن تنها نظاره‌گر شوت دقیق او به کنج دروازه بود، بازی را به تساوی کشاند.

بایرنی‌ها که پس از این گل جان دوباره‌ای گرفته بودند، حملات پردامنه‌تری را روی دروازه حریف تدارک دیدند تا دقیقه 74 توماس مولر، روی پاس به بیرون لوواندوسکی گل سوم باواریایی‌ها را با شوتی محکم به ثمر برساند. با این گل کورسویی برای شاگردان پپ روشن شد اما در ادامه حملات بایرن به جایی نرسید تا بایرن مونیخ تنها به پیروزی در این دیدار بسنده کند و شاگردان انریکه جشن صعود به فینال را در آلمان برگزار کنند.

در دیگر دیدار مرحه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید، دیدار برگشت خود را برگزار می‌کنند. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری 2 بر یک یووه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز