خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

ورود خودروسازان در مزایده سرخابی‌ها به نفع ورزش نیست/ این حضور قطعا آسیب‌هایی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۸۳

رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی معتقد است تا زمانی که صنعت خودروسازی کشور کاملا از شبه دولتی بودن درنیامده و خصوصی سازی نشده، نمی‌تواند در عرصه باشگاه‌داری موفق باشد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا فولادگر ضمن بیان این مطلب، درباره آسیب‌های ورود خودروسازان به خرید باشگاه های ورزشی گفت: ممکن است در ظاهر ورود بخش خودروسازی برای خرید یک باشگاه ورزشی مشکلی نداشته باشد اما قطعا دارای آسیب‌هایی است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: شرکت های خودروسازی می توانند به عنوان یک شخص حقوقی در جریان مزایده شرکت کنند که البته در جلسه ای که با یکی از اعضای هیات مدیره شرکتی خودروساز داشتم، آنها گفتند متقاضی خرید نیستند.

وی افزود: دولت هم نمی تواند شرکت های خودروساز را الزام به ورود در حوزه ورزش کند چرا که آنها یک شخصیت مستقل حقوقی هستند.

فولادگر در ادامه با اشاره به شبه دولتی بودن ساختار مدیریتی شرکت های خودروساز، گفت: ساختار صنعت خودروسازی نیاز به اصلاح دارد تا از حالت شبه دولتی درآمده و کاملا خصوصی شود و تنها آن زمان است که آنها می توانند بدون مشکل وارد عرصه باشگاه داری شوند.

رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی مجلس در پایان با بیان اینکه هم اکنون ورود خودروسازی ها اصلا به نفع این صنعت و حوزه ورزش کشور نیست، خاطرنشان کرد: ورود به بخش ورزش، مشکلی مضاعف بر مشکلات کنونی صنعت خودروسازی و باعث رکود می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز